تلفن همراه

گوشی

April 17, 2024
11:13 چهارشنبه، 29ام فروردینماه 1403
کد خبر: 164482

هر دو مدل آیفون 16 پرو با حافظه داخلی پایه 256 گیگابایتی از راه می‌رسند

منبع: Digiato

یکی از منابع آگاه بازار با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) ادعا می‌کند هر دو مدل آیفون 16 پرو با ظرفیت حافظه پایه 256 گیگابایتی در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. در این صورت برای اولین‌بار گزینه ظرفیت پایه 128 گیگابایتی برای نسخه پرو حذف می‌شود.

درحال‌حاضر، آیفون 15 پرو 6.1 اینچی اپل با ظرفیت حافظه 128 گیگابایتی با قیمت 999 دلار عرضه می‌شود. این درحالی است که آیفون 15 پرو مکس 6.7 اینچی با ظرفیت حافظه 256 گیگابایتی با قیمت پایه 1199 دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.


آیفون 16 پرو ظاهراً با ظرفیت حافظه پایه مشابه آیفون 16 پرو مکس معرفی می‌شود
براساس پست منتشر شده توسط حساب LeaksApplePro در ایکس، اپل ظرفیت پایه فضای ذخیره‌سازی آیفون 16 پرو آینده را به 256 گیگابایت افزایش می‌دهد تا با حداقل ظرفیت پایه آیفون 16 پرو مکس مطابقت داشته باشد.

گفتنی است این حساب کاربری، هیچ سابقه‌ای اخیراً در مورد افشای اطلاعات یا شایعات دقیق اپل ندارد. بنابراین درباره صحت و سقم این ادعا هنوز نمی‌توان اظهارنظر کرد. بااین‌حال، این ادعا مطرح شده است و می‌تواند درست باشد. سؤالی که مطرح می‌شود این است که آیا ظرفیت حافظه 128 گیگابایتی برای آیفون کفایت می‌کند یا خیر.

اگر آیفون 16 پرو با ظرفیت حافظه پایه 128 گیگابایتی معرفی شود، کاربران هنوز سه گزینه فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و یک ترابایت را در اختیار دارند. در ماه ژانویه نیز خبری غیررسمی منتشر شد که ادعا می‌کرد هر دو مدل آیفون 16 پرو با دو برابر حداکثر ظرفیت ذخیره‌سازی دستگاه‌های آیفون 15 پرو، از یک ترابایت به 2 ترابایت در دسترس خواهند بود.

درنهایت باید منتظر ماند و دید اپل چه تصمیمی در مورد ظرفیت حافظه پایه آیفون 16 می‌گیرد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.