تبلت

تلفن همراه

April 29, 2024
15:42 دوشنبه، 10ام اردیبهشتماه 1403
کد خبر: 165306

عرضه بازی سوپر ماریو روی آیپد

منبع: Zoomit

نسخه‌ی آیپد شبیه‌ساز Delta به‌زودی منتشر می‌شود و اجرای بازی‌های نینتندو DS را امکان‌پذیر می‌کند.

شبیه‌ساز Delta که مدتی پیش در اپ‌ استور آیفون منتشر شد، به‌سرعت به جمع برترین برنامه‌های رایگان این فروشگاه پیوست و تا امروز همچنان در جایگاه خود باقی مانده است.

رایلی تستوت، توسعه‌دهنده‌ی Delta، اعلام کرده که نسخه‌ی آیپد این شبیه‌ساز تقریباً آماده است و همراه با نسخه‌ی ۱٫۶ منتشر خواهد شد.

نسخه‌ی iOS شبیه‌ساز Delta هم‌اکنون روی تبلت اپل قابل اجرا است، اما نسخه‌ی مخصوص این دستگاه می‌تواند از همه‌ی فضای صفحه‌ی‌نمایش برای ارائه‌ی تجربه‌ی بهتر بهره ببرد. به‌نظر می‌رسد نسخه‌ی یادشده از قابلیت Split View آیپد پشتیبانی خواهد کرد.

تستوت می‌گوید پس‌ از انتشار نسخه‌ی آیپد Delta، قصد دارد قابلیت چندنفره‌ی دستگاه‌به‌دستگاه را به این برنامه اضافه کند. ویژگی مذکور درحال‌حاضر روی شبیه‌ساز مذکور وجود دارد اما فقط برای بازی روی تلویزیون با استفاده از AirPlay طراحی شده است.

امکان بازی با افراد دیگر روی دستگاه‌های خودشان، به‌خصوص اگر ازطریق اینترنت فراهم شود، تغییر بسیار جذابی برای شبیه‌ساز Delta خواهد بود.

تستوت در بخش دیگری از توضیحاتش اعلام کرد شبیه‌ساز سگا جنسیس را هم به‌زودی منتشر خواهد کرد و این برنامه درحال‌حاضر در مرحله‌ی بتا قرار دارد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.