تلفن همراه

گوشی

May 4, 2024
17:01 شنبه، 15ام اردیبهشتماه 1403
کد خبر: 165563

طعنه سامسونگ به مشکل آلارم آیفون: آسوده بخوابید، آلارم‌های ما به صدا درمی‌آیند

منبع: Digiato

چند روز پیش، گوشی‌های آیفون با مشکل جدیدی مواجه شدند که طبق گفته کاربران، این بار آلارم گوشی‌ها فعال نمی‌شود. هرچند اپل اعلام کرده که در حال بررسی این مشکل است، اما سامسونگ یک بار دیگر از فرصت استفاده کرده و با انتشار یک ویدیو، رقیب اصلی خود، یعنی اپل را به تمسخر گرفته است.

حساب سامسونگ بریتانیا در اینستاگرام ویدیو کوتاهی را منتشر کرده است که ظاهراً به مشکل آلارم گوشی‌های آیفون اپل اشاره دارد. در این ویدیو، یک سگ بامزه که کلاهی بر سر دارد، در حال رقصیدن با نسخه‌ای ریمیکس‌شده از صدای زنگ پیش‌فرض سامسونگ است. نکته جالب اینکه در بالای ویدیو جمله‌ای قرار گرفته که می‌گوید: «با خیال آسوده استراحت کنید، آلارم‌های ما به صدا درمی‌آیند.»

در کپشن این پست نیز نوشته شده است: «کاربران سامسونگ امروز به موقع از خواب بیدار شدند.»

سامسونگ تاکنون چندین بار به دلایل مختلف اپل را ترول یا مسخره کرده است. برای مثال، کره‌ای‌ها سال 2018 یک بار اپل را به دلیل حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون از آیفون‌ها مورد تمسخر قرار داد و چند سال بعد، خودش این ویژگی را از گوشی‌های هوشمند گلکسی کنار گذاشت. به همین ترتیب، اپل به خاطر برداشتن شارژر از جعبه گوشی‌های خود نیز با تمسخر سامسونگ مواجه شده بود و چند سال بعد نیز کره‌ای‌ها شارژر را از جعبه گوشی‌های گلکسی خارج کردند. در چند وقت گذشته نیز عدم عرضه گوشی تاشو توسط اپل به سوژه جدیدی برای سامسونگ تبدیل شده بود.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.