تلفن همراه

گوشی

May 6, 2024
17:27 دوشنبه، 17ام اردیبهشتماه 1403
کد خبر: 165678

اپل اواخر 2025 تولید یک دستگاه تاشوی 20.3 اینچی را آغاز می‌کند

منبع: Digiato

در چند ماه اخیر، گزارش‌ها و شایعات پیرامون آیفون، آیپد یا حتی مک‌بوک تاشو اپل زیاد و گاه ضدونقیض بوده‌اند. پیش‌ازاین نیز گزارشی منتشر شد حاکی از آنکه اپل در سال 2027 آیفون تاشو خود را عرضه می‌کند؛ اکنون در گزارشی جدید، غول کوپرتینو تولید آیفون و دستگاه تاشو خود را شتاب بخشیده است. انتظار می‌رود اپل در اواخر سال 2025 تولید انبوه یک دستگاه تاشو هیبریدی 20.3 اینچی و به‌دنبال آن در اواخر سال 2026 تولید یک آیفون تاشو را آغاز کند.

براساس گزارش 9to5Mac، «جف پو»، تحلیلگر شرکت Haitong می‌گوید که اپل تولید انبوه دستگاه تاشو 20.3 اینچی را در اواخر سال 2025 آغاز خواهد کرد و به‌دنبال آن یک آیفون تاشو در اواخر سال 2026 تولید می‌کند.

«مینگ-چی کو»، تحلیلگر مسائل اپل قبلاً گزارش داده بود که اپل روی یک مک‌بوک تاشو 20.3 اینچی کار می‌کند که در سال 2027 عرضه می‌شود. «راس یانگ»، تحلیلگر حوزه نمایشگرها هم درباره توسعه یک دستگاه هیبریدی تاشو 20 اینچی توسط اپل گزارش داده بود که قرار است در سال 2026 یا 2027 روانه بازار شود. «مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ نیز گفته است که اپل درحال بررسی یک مک‌بوک یا آیپد هیبریدی با دو صفحه نمایش تاشو است.

اگر گزارش جدید جف پو صحت داشته باشد، اپل سرعت کار خود را روی دستگاه‌های تاشو افزایش داده است. پو می‌گوید که دستگاه تاشوی اپل یک دستگاه کاملاً جدید خواهد بود که بازار پیشرفته و پریمیوم را هدف قرار می‌دهد. همچنین طبق گزارش‌ها، اپل درحال بررسی دو اندازه صفحه نمایش 7.9 اینچ یا 8.3 اینچ برای یک آیفون تاشو است.

البته هنوز تا سال 2026 زمان زیادی باقی مانده است و مطمئناً نمی‌توان این گزارش‌ها را با قطعیت پذیرفت.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.