رمز ارز

May 10, 2024
18:41 جمعه، 21ام اردیبهشتماه 1403
کد خبر: 165965

دونالد ترامپ: بایدن چیزی از کریپتو نمی‌داند

منبع: Digiato

«دونالد ترامپ»، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، در یک رویداد ویژه برای دارندگان NFT خود، از ارزهای دیجیتال حمایت کرد. او همچنین به تمسخر «جو بایدن»، رئیس جمهور فعلی پرداخت و گفت که وی از ارزهای دیجیتال هیچ اطلاعی ندارد.

ترامپ که یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 آمریکا است، در سخنان خود از این موضوع که شرکت‌های حوزه کریپتو در حال فرار از آمریکا هستند، ابراز تأسف کرد. او گفت: «کریپتو به‌دلیل دشمنی که نسبت به آن وجود دارد، در حال خارج‌شدن از ایالات متحده است. ما این روند را متوقف خواهیم کرد زیرا هرگز طرفدار آن نیستم. اگر قرار است با آغوش باز پذیرای آن‌ها باشیم، باید اجازه دهیم که در همینجا فعالیت داشته باشند.»

ترامپ همچنین در پاسخ به سوالات افراد فعال در حوزه رمزارز، گفت که از کمک‌های مالی مربوط به بیت‌کوین و سایر توکن‌ها استقبال خواهد کرد. دونالد ترامپ در حالی تغییر دیدگاه خود نسبت به دارایی‌های دیجیتال را نشان داده است که تحلیلگران مدعی شده‌اند پیروزی احتمالی او در انتخابات ماه نوامبر ریاست جمهوری ایالات متحده برای بیت کوین تأثیر مثبتی خواهد داشت.

او همچنین به رقیب اصلی خود، یعنی «جو بایدن» حمله کرد و گفت که بایدن درمورد رمزارزها نادان است. ترامپ که همچنین رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) را هدف گرفته بود، به حاضرین این رویداد گفت: «بایدن چیزی نمی‌داند. [گری] گنسلر [رئیس SEC] با آن‌ها [رمزارزها] مخالف است، دموکرات‌ها بسیار با آن‌ها مخالف هستند. اما من هیچ مشکلی با رمزارزها ندارم.»

جای تعجبی وجود ندارد که ترامپ طرفدار میم‌کوین Jeo Boden (BODEN) مربوط به بایدن نیست که در حال حاضر دارای ارزش بازار بیش از 260 میلیون دلار است. او در این رابطه گفت: «این پول زیادی برای یک کوین است، من چنین سرمایه‌گذاری را دوست ندارم. اگر طرفدار کریپتو هستید، بهتر است به ترامپ رای دهید.»

در بخش دیگری از سخنان ترامپ، او همچنین ادعا کرد که NFTهای Mugshot خود و سایر مجموعه‌ها، در زمانی که بازار NFT جریان اصلی خود را از دست داده بود، باعث شد تا این بازار دوباره جذاب شود. این بخش از گفته‌های ترا‌مپ با تشویق بسیار زیاد شرکت‌کنندگان همراه شد و تحلیلگران ادعا کرده‌اند که او با سخنان خود در حال جذب رأی تریدرها است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.