هوش مصنوعی «متا» با تمرکز بر کمپینهای تبلیغاتی سازمانی بهروز شد
فضاهای مختلف در شبکههای اجتماعی بهترین مکان برای انتشار آگهیهای تبلیغاتی هستند و یک کمپین مناسب در این قبیل فضاها میتواند به رشد قابل توجه کسب و کارها کمک کند. ولی باید توجه داشت اجرای چنین کمپینهایی چندان آسان نیست. در این میان «مِتا» به عنوان شرکت مادر شبکههای اجتماعی فیسبوک و اینستاگرام با هدف کمک به ایجاد آسانتر کمپینهای تبلیغاتی سازمانی ابزارهای جدید هوش مصنوعی مولد روانه بازار کرده است.
«متا» روز گذشته از ویژگیها و ارتقاهای صورت گرفته در هوش مصنوعی مولد خود رونمایی کرد و توضیح داد این بهروزرسانی براساس پیشنهادات مخصوص کسب و کارها در ایجاد و ویرایش محتوای تبلیغاتی جدید با هدف سریعتر کردن و کارآمدتر کردن فرآیندها ارایه شده است.
شرکت «متا» برای نخستین بار اکتبر گذشته ویژگیهای هوش مصنوعی مولد را برای تبلیغ کنندگان معرفی کرد و از جمله امکان تولید تصویر پسزمینه را در اختیار آنها قرار داد که به کاربران امکان میدهد برای تهیه تصاویر محصول خود بتوانند عکس پسزمینه را تغییر دهند. بسط تصویر از دیگر قابلیتهای این فناوری بود که به کاربران امکان داد به طور خودکار داراییهای خلاقانه را با نسبتهای مختلف تغییر دهند و همچنین تغییرات متنی را متناسب با محتوای آگهی ایجاد کنند.
این شرکت هم اکنون در حال افزودن قابلیتهای جدید برای تولید تصویر و متن است که برجستهترین ویژگیهای تغییر تصویر جدید را شامل میشود و میتواند متناسب با محتوای مورد نظر سازمان، براساس خلاقیت اصلی به کار گرفته شده در محصول تصاویر و متنهای متناسب ارایه دهد.
این ویژگی هم اکنون در اختیار کاربران سازمانی قرار گرفته است و در ماههای آینده برای آن بهروز رسانی ارایه خواهد شد تا امکان ورود پیامهای متنی کاربران به آن هم فراهم شود و با سفارشی کردن آگهی تبلیغاتی، بیشترین تاثیر را روی هر مخاطب بگذارد.