رسانه‌های اجتماعی

هوش مصنوعی

May 27, 2024
19:41 دوشنبه، 7ام خردادماه 1403
کد خبر: 167070

هوش مصنوعی «متا» با تمرکز بر کمپین‌های تبلیغاتی سازمانی به‌روز شد

منبع: همکاران سیستم

فضاهای مختلف در شبکه‌های اجتماعی بهترین مکان برای انتشار آگهی‌های تبلیغاتی هستند و یک کمپین مناسب در این قبیل فضاها می‌تواند به رشد قابل توجه کسب و کارها کمک کند. ولی باید توجه داشت اجرای چنین کمپین‌هایی چندان آسان نیست. در این میان «مِتا» به عنوان شرکت مادر شبکه‌های اجتماعی فیسبوک و اینستاگرام با هدف کمک به ایجاد آسان‌تر کمپین‌های تبلیغاتی سازمانی ابزارهای جدید هوش مصنوعی مولد روانه بازار کرده است.

«متا» روز گذشته از ویژگی‌ها و ارتقاهای صورت گرفته در هوش مصنوعی مولد خود رونمایی کرد و توضیح داد این به‌روزرسانی براساس پیشنهادات مخصوص کسب و کارها در ایجاد و ویرایش محتوای تبلیغاتی جدید با هدف سریع‌تر کردن و کارآمدتر کردن فرآیندها ارایه شده است.

شرکت «متا» برای نخستین بار اکتبر گذشته ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد را برای تبلیغ کنندگان معرفی کرد و از جمله امکان تولید تصویر پس‌زمینه را در اختیار آنها قرار داد که به کاربران امکان می‌دهد برای تهیه تصاویر محصول خود بتوانند عکس پس‌زمینه را تغییر دهند. بسط تصویر از دیگر قابلیت‌های این فناوری بود که به کاربران امکان داد به طور خودکار دارایی‌های خلاقانه را با نسبت‌های مختلف تغییر دهند و همچنین تغییرات متنی را متناسب با محتوای آگهی ایجاد کنند.

این شرکت هم اکنون در حال افزودن قابلیت‌های جدید برای تولید تصویر و متن است که برجسته‌ترین ویژگی‌های تغییر تصویر جدید را شامل می‌شود و می‌تواند متناسب با محتوای مورد نظر سازمان، براساس خلاقیت اصلی به کار گرفته شده در محصول تصاویر و متن‌های متناسب ارایه دهد.

این ویژگی هم اکنون در اختیار کاربران سازمانی قرار گرفته است و در ماه‌های آینده برای آن به‌روز رسانی ارایه خواهد شد تا امکان ورود پیام‌های متنی کاربران به آن هم فراهم شود و با سفارشی کردن آگهی تبلیغاتی، بیشترین تاثیر را روی هر مخاطب بگذارد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.