تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

May 30, 2024
12:00 پنجشنبه، 10ام خردادماه 1403
کد خبر: 167186

معرفی ساعت فیت‌بیت ایس با مشخصات پیکسل واچ ۲ برای کودکان

منبع: Zoomit

گوگل ساعت هوشمند مخصوصی برای کودکان معرفی کرده است که قابلیت‌های جذابی دارد.

گوگل ساعت هوشمند جدیدی به‌ نام Fitbit Ace را برای کودکان بزرگ‌تر از هفت سال رونمایی کرد که هدف آن تشویق کودکان برای حفظ سلامتی از‌طریق بازی‌های سرگرم‌کننده است. برای اتصال به شبکه‌ی موبایل و استفاده از Fitbit Arcade و سایر قابلیت‌ها، باید اشتراک ماهانه یا سالانه‌ی Fitbit Ace Pass تهیه شود.

بدنه‌ی ساعت از فولاد ضدزنگ و پلاستیک بازیافتی ساخته شده است. نمایشگر پوشش گوریلا گلس ۳ دارد و می‌توان به‌لطف محافظ پلاستیکی مقاومت آن را دربرابر ضربه افزایش داد.

باتری ۳۲۸ میلی‌آمپرساعتی ساعت هوشمند گوگل می‌تواند ۱۶ ساعت شارژدهی کند. قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن این ساعت به‌صورت پیش‌فرض غیرفعال است و در‌صورت نیاز، می‌توان آن را فعال کرد که به کاهش شارژدهی آن منجر می‌شود.

بسیاری از مشخصات فنی فیت‌بیت ایس با پیکسل واچ ۲ یکسان است؛ از‌جمله پردازنده‌ی کوالکام ۵۱۰۰، دو گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت فضای ذخیر‌ه‌سازی، میکروفون، گواهی 5ATM (مقاومت دربرابر آب تا عمق ۵۰ متر) و پشتیبانی از شارژ سریع.

ساعت جدید گوگل از وای‌فای و بلوتوث ۵ و NFC پشتیبانی می‌کند و به حسگرهای ضربان قلب، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، ارتفاع‌سنج، مغناطیس‌سنج و حسگر نور محیط مجهز است.

فیت‌بیت ایس تلاش می‌کند ورزش و بازی‌کردن را با‌هم ترکیب کند تا برای بچه‌ها جذاب‌تر شود. بدین‌صورت که کودکان برای اینکه به مراحل بعدی بازی بروند، باید فعالیت‌های فیزیکی بیشتری انجام دهند.

با انجام فعالیت‌های روزانه، کودکان می‌توانند شخصیت کارتونی eejie در ساعت را با لباس‌ها و وسایل جدید شخصی‌سازی کنند.

درکنار بازی‌های موجود در فیت‌بیت آرکید، واچ‌فیس‌های گوناگونی وجود دارد که بسته به فعالیت کودکان در طول روز تغییر می‌کند. گوگل الگوریتم حرکتی جدیدی طراحی کرده است که فعالیت بدنی کودکان را در طول روز بهتر و دقیق‌تر اندازه‌گیری می‌کند.

گوگل ۶ بند مختلف برای فیت‌بیت ایس در نظر گرفته است که با اتصال هرکدام از آن‌ها شخصیت eejie با شکل و رنگی متفاوت در ساعت ظاهر می‌شود.

در سمت راست دستگاه، دو دکمه وجود دارد که یکی از آن‌ها دسترسی سریع به ویژگی‌های ارتباطی، آلارم، آمار فعالیت و قابلیت‌های دیگر ساعت را فراهم می‌کند.

کودکان می‌توانند ازطریق ساعت به والدینشان پیام ارسال یا با آن‌ها تماس برقرار کنند. والدین با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی Fitbit Ace می‌توانند پیام‌ها را دریافت و ارسال و موقعیت فرزندشان را مشاهده کنند. قیمت ساعت هوشمند جدید گوگل ۲۳۰ دلار اعلام شده است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.