اپراتورها

June 7, 2024
12:31 جمعه، 18ام خردادماه 1403
کد خبر: 167452

ساعت کار ادارات مخابرات از ۱۶خرداد تا ۱۵شهریور تغییر می‌کند

ساعت کار ادارات شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور با هدف مدیریت مصرف برق در فصول گرم سال، از روز چهارشنبه ۱۶ خردادماه تا پنج‌شنبه ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۳ به ساعت ۶ تا ۱۳ تغییر می یابد.

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، بر اساس تصویب‌نامه هیأت وزیران و پیرو بخش‌نامه صادره از معاونت توسعه‌سرمایه‌انسانی شرکت، ساعت کار ادارات مجموعه مخابرات ایران در سرتاسر کشور از روز چهارشنبه ۱۶ خردادماه تا روز پنج‌شنبه ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۳ به ساعت ۶ تا ۱۳ منتقل می‌شود.

بر اساس این گزارش، ساعت کار شناوری برای ستاد شرکت مخابرات ایران و مخابرات منطقه تهران، برای کارکنان متقاضی، از ساعت ۶ تا ۷:۳۰ با رعایت قوانین قبلی کماکان برقرار است. در حالت شناوری، ساعت خروج متناسب با ساعت ورود، از ساعت ۱۳ تا ۱۴:۳۰ خواهد بود.

این گزارش می‌افزاید، واحدهای شیفتی و مراکز منتخب خدمت‌رسان، کماکان بر اساس روال قبل در محل کار خود حضور خواهند یافت.

بر اساس این گزارش، چنان‌چه استانداری‌ها در خصوص تغییر ساعت کار، ترتیبی دیگر اتخاذ نمایند؛ مناطق با نظر مدیر منطقه می‌توانند بر اساس بخشنامه مورد نظر استانداری اقدام نمایند.

همچنین، پس از پایان ساعت کار تعریف شده، تمامی کارکنان می بایست محل کار را ترک نمایند و هر گونه اضافه کاری در بازه زمانی مذکور ممنوع بوده و صرفا در مواقع بسیار ضروری، در منطقه با موافقت قبلی مدیر منطقه و در ستاد، با موافقت قبلی معاونین و مدیران کل ستادی مجاز است.

بر اساس مصوبه دولت لازم است، مدیران محترم برای کاهش مصرف برق، روشنایی و سیستم‌های سرمایشی را پس از اتمام ساعت کار اداری مذکور مدیریت نمایند. همچنین، با توجه به حساسیت فعالیت‌های مخابرات، نباید هیچ لطمه ای در ارائه خدمات به وجود آید و می‌بایست موضوع به دقت مدیریت شود.

این گزارش می‌افزاید، در دوره زمانی مذکور، ساعت کار کارکنان مشمول که از مجوزهای کاهش ساعت کار استفاده می نمایند، به حالت تعلیق در می‌آید.

یادآور می‌شود، حضور بعد از ساعت‌کاری اعلام شده، صرفاً منوط به تأیید مدیر مربوطه است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.