تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

June 9, 2024
10:50 یکشنبه، 20ام خردادماه 1403
کد خبر: 167606

باشگاه پرسپولیس شرکت اقتصاد دیجیتال پرسن را تاسیس می‌کند

باشگاه پرسپولیس جهت ایجاد سرفصل‌های جدید درآمدی و تحقق درآمدهای پایدار برای فصول آینده، اقدام به تاسیس 4 شرکت کرده است.

به گزارش اتاق بازرگانی ایران، باشگاه پرسپولیس پس از واگذاری به یک هولدینگ بانکی، بیشتر از گذشته به دنبال تامین هزینه‌های باشگاهداری است.

در این زمینه سایت باشگاه پرسپولیس در خبری از تصمیمات مدیریت این باشگاه برای درآمدزایی خبر داده است. در این خبر آمده است: در گام اول در فصل جاری مدیریت باشگاه توانست حداکثر درآمدزایی ممکن را از محل اسپانسری لباس با استفاده از برندهای معتبر کسب کند و محل‌های درآمدی جدیدی را ایجاد تا در فصول آتی تامین کننده بخشی از منابع باشگاه باشد که از آن جمله می‌تواند به آغاز تولید محصولات مشترک با همکاری برندهای نامی‌(تولید بدون کارخانه)، راه‌اندازی اپلیکشین استعدادیابی، ارتقای تلویزیون اینترنتی باشگاه، راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی باشگاه، ایجاد کارت هواداری و … اشاره کرد.

در همین رابطه در گام دوم بعد از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و بررسی‌های انجام شده، به پیشنهاد معاونت اقتصادی باشگاه و تایید مدیر عامل و نهایتا مصوبه هیأت مدیره، جهت ایجاد سرفصل‌های جدید درآمدی و تحقق درآمدهای پایدار برای فصول آینده، مقرر شد باشگاه پرسپولیس اقدام به تاسیس ۴ شرکت زیر مجموعه نماید.

۱- تاسیس شرکت سهامی خاص با محوریت دانش بنیان بودن، شرکتی با نام اقتصاد دیجیتال پرسن با مالکیت ۶۰ درصد شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس و ۴۰ درصدی شرکت توسن نگار ورزش (نخبگان برنامه نویسی) با موضوع فعالیت اقتصاد دیجیتال و تمرکز بر طراح و راه‌انداری انواع اپلیکیشن و سوپر اپلیکیشن ورزشی و مالی از جمله اپلیکیشن استعدادیابی پرسپولیس من.

۲- تاسیس شرکت سهامی خاص اقتصادی بازرگانی با مالکیت ۱۰۰ درصد شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس با موضوع فعالیت‌های اقتصادی و تمرکز بر حوزه‌های بازار سرمایه، بازار بیمه و عملیات بازرگانی.

۳- تاسیس شرکت سهامی خاص فرهنگی هنری با مالکیت ۱۰۰ درصد شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس با موضوع فعالیت‌های اقتصاد فرهنگی و تمرکز بر حوزه‌های درآمدزایی فرهنگی و خدمات رسانی به هواداران.

۴- تاسیس شرکت سهامی خاص آکادمی‌ ورزشی با مالکیت ۱۰۰ درصد شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس با موضوع اقتصاد ورزشی و تمرکز بر توسعه آکادمی‌و تیم‌های پایه و ارتقای مدارس فوتبال.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.