بازی

فناوری اطلاعات

June 10, 2024
17:18 دوشنبه، 21ام خردادماه 1403
کد خبر: 167759

بازی‌های بیشتری برای PS5 منتشر می‌شوند

منبع: Zoomit

با تأیید رئیس ایکس‌باکس، به‌زودی شاهد انتشار بازی‌های بیشتری برای کنسول‌های بازی رقیب خواهیم بود.

فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌ باکس، تأیید کرد که تعداد بیشتری از بازی‌های ایکس‌باکس برای کنسول‌های دیگر مانند پلی استیشن ۵ و نینتندو سوییچ منتشر خواهند شد. مایکروسافت اوایل سال ۲۰۲۴ اعلام کرد که چهار بازی انحصاری ایکس‌‌باکس برای PS5 و نینتندو سوییچ منتشر می‌شوند.

اسپنسر در گفت‌وگو با IGN گفت: «تعهد ما به کاربران ایکس‌باکس این است که فرصتی داشته باشند تا بازی را خریداری کنند یا به اشتراک بگذارند. شما بازی‌های بیشتری از ما را روی پلتفرم‌های دیگر خواهید دید و ما این را به‌عنوان یک مزیت برای باز‌ی‌های در حال ساخت می‌بینیم.»

تأیید انتشار بازی‌های بیشتر روی پلتفرم‌های رقیب چند ماه پس از آن صورت می‌گیرد که اسپنسر هرگونه تغییر در استراتژی بخش ایکس‌باکس را تکذیب کرده بود. او اوایل سال جاری میلادی هنگام انتشار چهار بازی برای کنسول‌های رقیب گفت که این موضوع تغییری در استراتژی بنیادی ایکس باکس ایجاد نمی‌کند.

مایکروسافت دیشب در جریان رویداد بزرگ خود از بازی‌های جدید ایکس‌باکس رونمایی کرد. با این حال، کلمه‌ی «انحصاری» چیزی بود که در کنفرانس دیشب از زبان هیچ‌یک از مدیران ایکس‌باکس شنیده نشد.

اسپنسر اشاره‌ای نکرد که چه بازی‌هایی در آینده برای کنسول‌هایی غیر از ایکس‌باکس منتشر می‌شوند؛ اما ممکن است بازی‌هایی مانند ایندیانا جونز و Great Circle در بین گزینه‌ها باشند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.