سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

هوش مصنوعی

June 16, 2024
15:57 یکشنبه، 27ام خردادماه 1403
کد خبر: 168133

تلویزیون با تراشه هوش مصنوعی در راه بازار است

منبع: مهر

شرکت ال جی به طور رسمی سری تلویزیون های او ال ای دی evoB۴ را ارائه کرد. این دستگاه ها تراشه هوش مصنوعی دارند و از قابلیت هایی برای ارائه وضوح تصاویر و صوت با کیفیت بالا پشتیبانی می کنند.

به گزارش گیزمو چاینا، این تلویزیون ها هم اکنون برای پیش سفارش آماده هستند و ماه آینده وارد بازار می شوند.

ال جی سری تلویزیون های مذکور را با ۲ سایز نمایشگر ۶۵ و ۷۷ اینچ ارائه می کند. بهای مدل ۶۵ اینچی ۲۰۸۰ دلار و مدل ۷۷ اینچی ۲۹۸۰ دلار خواهد بود.

این تلویزیون ها مجهز به تراشه صوتی-تصویری α۸ AI این شرکت هستند که کیفیت صوتی و تصویری خارق العاده ای فراهم می کنند.

این تلویزیون ها وضوح ۴K و ۱۲۰ هرتز رفرش ریت دارند تا تصاویری زنده و روان را نمایش دهند و به همین دلیل برای محتواهایی با سرعت بالا یا بازی های رایانشی مناسب هستند.

سری evoB۴ دارای ویژگی های متنوعی است که برای تصاویری خارق العاده ایجاد می کنند. قابلیت های دالبی ویژن و Atmos از تصاویر و صوتی با کیفیت بالا پشتیبانی می کنند. علاوه بر آن تلویزیون های مذکور مجهز به قابلیت صدای فراگیر مجازی ۹.۱.۲ هستند تا یک تجربه صوتی سینماتیک ارائه کنند.

سری تلویزیون ال جی رنگ ها را با 100 درصد دقت و با طیفی وسیع ارائه می کند که از طیف وسیعی از رنگ های واقعی و زنده پشتیبانی می کند.

همچنین سری جدید ال جی از پلتفرم webOS تلویزیون هوشمند بهره می برد و به همین دلیل دسترسی آسان به سرویس های پخش محتوا و دیگر کاربردها را فراهم می کند.

در کنار این موارد تلویزیون های مذکور مجهز به حالت کاهش نور آبی AI و همچنین حالتFIMMAKER هستند. این درحالی است که دستگاه های مذکور دارای گواهینامه های تولید نور آبی اندک، درخشش کم و بدون انعکاس هستند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.