بانکداری و پرداخت الکترونیک

September 20, 2024
11:52 جمعه، 30ام شهریورماه 1403
کد خبر: 174049

بانکداری ویدیویی بانک ملت راه اندازی شد

بانکداری ویدیویی که برای نخستین بار از سوی بانک ملت و در بستر سامانه مگابانک ارائه شده، در دسترس تمامی مشتریان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، بانکداری ویدیویی که خدمتی مجازی با حفظ ارتباطات انسانی است و با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان و کاهش مراجعات حضوری به شعبه طراحی و اجرایی شده، امکان ارائه بخشی از خدمات بانکی را به صورت غیرحضوری برای مشتریان فراهم کرده است.

بر اساس این گزارش، خدمت بانکداری ویدیویی با تکیه بر فناوری ارتباط ویدیویی زنده، بستری امن را برای ارائه انواع خدمات بانکی فراهم می‌سازد و از این پس تمامی مشتریان حقیقی ایرانی غیرمحجور می‌توانند با نصب یا به روزرسانی آخرین نسخه منتشرشده سامانه مگابانک و انتخاب گزینه بانکداری ویدیویی، این خدمت جدید را دریافت کنند.

بر این اساس، این خدمت پرکاربرد که بر اساس نیاز روز مشتریان راه اندازی شده، انتقال وجه (ساتنا، پایا و داخلی) را که از پرکاربردترین خدمات مورد نیاز مشتریان است امکان پذیر ساخته است و در مراحل بعدی با هدف پاسخگویی مطلوب و بهینه به نیاز مشتریان، خدمات قابل ارائه بر این بستر، توسعه خواهد یافت.

این گزارش حاکی است، برای استفاده از این خدمت، شماره تلفن همراه حساب کاربری مشتری در مگابانک با شماره ثبت شده در سامانه متمرکز بانک، باید تطابق داشته باشد و در زمینه حساب‌های اشتراکی، امکان برداشت از حساب و انجام حواله، صرفاً برای حساب‌هایی که دارای شرط«برداشت هریک به تنهایی» باشند، میسر است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.