هوش مصنوعی

October 12, 2024
17:31 شنبه، 21ام مهرماه 1403
کد خبر: 175482

AMD با شتاب دهنده های AMD Instinct MI325X عملکرد هوش مصنوعی را توسعه میدهد

ICTna.ir – دیروز، AMD آخرین شتاب دهنده و راه حل های شبکه ای را معرفی کرد که نسل بعدی زیرساخت های هوش مصنوعی را در مقیاس تامین می کند: شتاب دهنده های AMD Instinct™ MI325X، AMD Pensando™ Pollara. 400 NIC و AMD Pensando Salina DPU. شتاب دهنده های AMD Instinct MI325X استاندارد جدیدی را در عملکرد مدل های Gen AI و مراکز داده تعیین می کنند.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، شتاب‌دهنده‌های AMD Instinct MI325X که بر اساس معماری AMD CDNA™ 3 ساخته شده‌اند، برای عملکرد و کارایی استثنایی برای کارهای سخت هوش مصنوعی که شامل آموزش مدل پایه، تنظیم دقیق و استنتاج هستند، طراحی شده‌اند. این محصولات با هم، مشتریان و شرکای AMD را قادر می سازند تا راه حل های هوش مصنوعی بسیار کارآمد و بهینه را در سطح سیستم، رک و مرکز داده ایجاد کنند.

فارست نورود، معاون اجرایی و مدیر کل گروه تجاری راه حل های مرکز داده، گفت: “AMD به ارائه نقشه راه ما ادامه می دهد و به مشتریان عملکرد مورد نیاز و انتخابی را که می خواهند ارائه می دهد تا زیرساخت های هوش مصنوعی را در مقیاس سریعتر به بازار عرضه کند.” ، AMD. AMD با شتاب‌دهنده‌های جدید AMD Instinct، پردازنده‌های EPYC و موتورهای شبکه AMD Pensando، رشد مداوم اکوسیستم نرم‌افزاری باز ما، و توانایی پیوند همه این‌ها با زیرساخت‌های بهینه هوش مصنوعی، بر تخصص حیاتی برای ساخت و استقرار هوش مصنوعی در کلاس جهانی تاکید می‌کند.

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.