جعفرپور: تحقق برنامه اتصال فیبرنوری تهران اولویت اصلی شرکت مخابرات است
جعفرپور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در جمع مدیران و نمایندگان فروش مخابرات استان تهران، با بیان این مطلب که تحقق برنامه اتصال فیبرنوری در استان تهران اولویت اصلی مخابرات است، گفت: مخابرات تهران پیشرو برنامه اتصال فیبرنوری در کشور است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، جعفرپور که به منظور بررسی روند دایری و پیشرفت طرح اتصال فیبرنوری در استان تهران، در جمع مدیران و نمایندگان فروش مخابرات تهران حضور یافت، گفت: ۳۵ درصد از ترافیک کل کشور و حدود ۴۰ درصد از مشتریان بزرگ مخابرات در استان تهران قرار دارد و ۹۲ درصد از کل محتوای تولیدی کشور در این استان تولید و منتشر می شود، لذا مدیریت کردن ارتباطات و توسعه شبکه مخابراتی تهران برای اتصال مشتریان به اینترنت پرسرعت و باکیفیت اولویت اصلی شرکت مخابرات ایران است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: در حال حاضر امکانات زیرساخت فنی وجود دارد و بازار متقاضی و مشتری هم هست، که باید با افزایش و تقویت تیم های اجرایی به توسعه شبکه FTTH و دسترسی تمام متقاضیان به سرویس اینترنت پرسرعت بر بستر فیبرنوری سرعت بخشیم. لذا تسهیل گری و تقویت و حمایت شرکت های نماینده فروش برای تحقق برنامه توسعه و اتصال فیبرنوری در کشور در دستور کار مخابرات قرار دارد و در تهران برای تسریع در پیشبرد کار به حداقل ۵۰۰ تیم اجرایی فعال نیاز است.
جعفرپور خطاب به نمایندگان فروش مخابرات استان تهران گفت: شرکت مخابرات در حال مهاجرت از تکنولوژی کابل مسی به فیبرنوری است و با توجه به زیرساخت های موجود و هدف گذاری جدید ۹۵ درصد بازار فیبرنوری کشور را در اختیار خواهد گرفت، که در این راه، نمایندگان فروش و شرکت های پیمانکار به عنوان بازوهای اجرایی شرکت در تحقق این برنامه نقش بسیار مهم و موثری دارند و این شرکت ها در آینده مسئولیت نگهداری شبکه فیبرنوری را نیز بر عهده خواهند داشت.
وی افزود: نمایندگان فروش می توانند با جذب نیروی کار جدید و آموزش و تربیت نیروی انسانی متخصص، بازار کار حوزه ارتباطات را در اختیار بگیرند و برای تداوم فعالیت و ارایه خدمت دراز مدت در این حوزه، افزایش نیروی متخصص و ایجاد امنیت شغلی کارکنان و چسبندگی آنان به شرکت، یک مزیت رقابتی محسوب می شود و در آینده می توانند در بازار ICT کشور نقش پر رنگی داشته باشند.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تعامل، همکاری مناسب، تبادل تجربه و هم افزایی این شرکت ها را یکی از عوامل موثر در دستیابی شرکت مخابرات به برنامه پیش بینی شده توسعه فیبرنوری دانست.
همچنین زارعیان معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران در سخنان کوتاهی، اظهار داشت: با تعامل و ارتباط دوسویه مناسب و اصلاح فرایندها و ساز و کارهای اجرای کار، نمایندگان فروش می توانند امکان تحقق و تامین نیازهای ارتباطی مشتریان را برای دریافت اینترنت پرسرعت و باکیفیت بر بستر فیبرنوری در کشور با شتاب و سرعت بیشتر فراهم کنند.
ملک جعفریان مدیر مخابرات استان تهران در ابتدای جلسه، ضمن تشکر از مدیرعامل شرکت مخابرات ایران برای حضور در این جلسه و همچنین بازدیدهای هفتگی از پروژه های فیبرنوری تهران، گزارشی از روند فروش و دایری سرویس FTTH و اتصال مشتریان به فیبرنوری در قالب طرح هزارتار ارایه کرد و گفت: در ابتدای برنامه واگذاری این سرویس در استان تهران، موانع، مشکلات و نواقصی وجود داشت که روند پیشرفت کار و توسعه شبکه را با کندی مواجه کرده بود. لیکن با ابلاغ برنامه جدید و ایجاد زیرساخت های مورد نیاز، تحقق اتصال مشتریان به فیبرنوری با شتاب و سرعت خوبی در حال انجام است و نیاز است که با مولدسازی تمام زیرساخت های فنی موجود، دستیابی به اهداف برنامه ریزی شده را محقق کنیم.
شایان ذکر است در این جلسه که چهارشنبه ۳ بهمن ماه در سالن جلسات ساختمان شهید یزدی و با حضور ملک جعفریان مدیر مخابرات استان تهران، معاونان، مدیران کل ستادی و مدیران و معاونان مناطق هفتگانه مخابراتی تهران و مدیران شرکت ها و نمایندگان فروش مخابرات تهران برگزار شد، زارعیان معاون تجاری و امور مشتریان، خلیلی معاون شبکه و سلطان پور مدیرکل کنترل پروژه شرکت مخابرات ایران و هاشمی رئیس هیات مدیره و مهندس ایزدی مدیرعامل شرکت شسکام نیز جعفرپور را همراهی کردند.