اپلیکیشن

تلفن همراه

February 26, 2025
11:38 چهارشنبه، 8ام اسفندماه 1403
کد خبر: 186429

پایان کمپین بازاریابی جنجالی اپلیکیشن دولینگو

منبع: دیجیاتو

با پایان‌یافتن کمپین بازاریابی دولینگو، جغد سبزرنگ Duo زنده شد. کاربران استقبال بسیار زیادی از این کمپین جالب داشته‌اند.

چند هفته قبل، شرکت دولینگو در کمپین بازاریابی اعلام کرد جغد Duo مرده است؛ این کمپین واکنش‌های بسیار زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشت. اکنون تقریباً با پایان‌یافتن این کمپین، دولینگو خبر زنده‌ شدن جغد خود را اعلام کرده است.

در کمپین دولینگو محتواهای مختلفی درباره مرگ Duo منتشر شد. این شرکت در پستی گفته بود ممکن است جغد سبزرنگش در اثر تصادف با سایبرتراک تسلا همراه پرنده آبی توییتر از دنیا رفته است. اکنون در پست جدید دولینگو این شرکت از زبان جغدش می‌گوید: «واقعاً فکر می‌کنید من اجازه می‌دهم سایبرتراک مرا بکشد؟» همچنین در این پست جغد را می‌بینیم که از تابوت بیرون می‌آید و روی ویدیو نوشته می‌شود: «افسانه‌ها هرگز نمی‌میرند!»

زنده‌ شدن جغد دولینگو

در کمپین اخیر دولینگو، این شرکت از کاربران خواسته بود با مراجعه به اپلیکیشن درس خود را بخوانند تا با جمع‌آوری امتیاز (XP) جغد را به زندگی برگردانند. اکنون با پایان این کمپین، درمجموع 51 میلیارد XP جمع شده است که در آن کشورهای آمریکا، آلمان و برزیل در صدر هستند. البته این شرکت در این بیانیه گفت: «این داستان هنوز تمام نشده است. جزئیات بیشتر درباره آنچه واقعاً برای Duo اتفاق افتاده، به‌زودی فاش خواهد شد.»

در جریان کمپین دولینگو، اکانت ویدیوگیم‌های مشهوری مانند Hitman ،God of War و Assassins creed نشان دادند که شخصیت‌های مشهور این بازی‌ها در مرگ جغد مشهور دست داشته‌اند. همچنین اکانت شبکه اجتماعی ایکس ضمن اشاره به تغییر نام توییتر به ایکس گفت تمام پرندگان به بهشت می‌روند.

درکل، یکی از اهداف این کمپین تشویق کاربران به حضور در اپلیکیشن دولینگو و انجام بازی‌های آن برای یادگیری زبان بوده است. همچنین در بخشی از اعلامیه مرگ Duo به این موضوع اشاره شد که بهتر است کاربران اشتراک سوپردولینگو آن را بخرند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.