رگولاتوری

March 2, 2017
11:06 پنجشنبه، 12ام اسفندماه 1395
کد خبر: 82648

علمایی: شرکت مخابرات ایران به دنبال ایجاد شبکه ای از شرکای تجاری جدید برای ارائه سرویس به مشترکان است

مدیرکل تنظیم مقررات گفت: شرکت مخابرات ایران، باتوسعه سرویس های مختلف بر اساس اولویت های تعیین شده در برنامه ره نگاشت 5 ساله، به دنبال ایجاد شبکه ای از شرکای تجاری جدید برای ارائه سرویس به مشترکان خود است، تا برای ارائه سرویسهای دیجیتال در کلاس جهانی شرکت مخابرات ایران مهیا شود.
 
مدیرکل تنظیم مقررات گفت: شرکت مخابرات ایران ، باتوسعه سرویس های مختلف بر اساس اولویت های تعیین شده در برنامه ره نگاشت 5 ساله، به دنبال ایجاد شبکه ای از شرکای تجاری جدید برای ارائه سرویس به مشترکان خود است، تا برای ارائه سرویسهای دیجیتال در کلاس جهانی شرکت مخابرات ایران مهیا شود.
 
علمایی بابیان این مطلب و با تاکید بر اینکه  این شرکت در این مرحله، ایجاد محتوی فاخر و تعاملی به عنوان اولویت اول در دستور کارقرار داده است گفت: بخش عمده ای از آن با همکاری شرکتهای نوپای مستعد و حمایت از آنها صورت خواهد گرفت تا دراین قالب به ارایه خدمات و سرویس ها بپردازند.
 
وی با اشاره به اینکه تا کنون این شرکت  با ایجاد شبکه سازی در حوزه ICT بستر های ارتباطی رافراهم کرده است اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگترین شبکه مخابراتی در کشور و در منطقه ، در بخش دسترسی با استفاده از فناوری های مختلف در حوزه های ثابت و سیار توانسته به حدود 90 میلیون مشترک، خدمات پایه ای ارائه نماید.
 
مشاور مدیر عامل و مجری توسعه شرکت های نوپادر شرکت مخابرات ایران،با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران یک نقشه راه متمایزی را طراحی کرده  تا بر اساس آن  شتاب دهنده ای را که بتواند با شرکت مخابرات همکاری کند و شرکتهای نوپایی که در این حوزه فعالیت می کنند را در زیرمجموعه خود قرار دهدو به عنوان شریک تجاری خود انتخاب کند اعلام کرد: تاکنون زیرساخت ها و فرایندها ی شکل گیری این مشارکت در داخل شرکت انجام شده است. دراین راستا، یک برنامه یکساله تنظیم شده و درقالب آن یک سری KPI ها را در نظر گرفته شده وامیداست که میزان موفقیت شرکت در این قالب سنجیده شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.