تلفن همراه

گوشی

December 30, 2018
15:26 یکشنبه، 9ام دیماه 1397
کد خبر: 96771

فروش گوشی‌های هوشمند هوآوی از مرز 200 میلیون دستگاه گذشت

هواوی اعلام کرد فروش گوشی‌های هوشمند این شرکت با ارائه محصولاتی مانند Huawei P20  وMate 20  Huawei و با حمایت مشتریان در سال 2018 از مرز 200 میلیون واحد عبور کرده که ارایه این 200 میلیون محصول در سراسر جهان، رکورد تازه‌ای را  برای شرکت هواوی محسوب می شود. 
 
رشد 63 درصدی هواوی در سهم بازار 
در هشت سال گذشته، ارائه‌ گوشی‌های هوشمند هواوی از سه میلیون در سال 2010 به 200 میلیون در سال 2018 رسیده که رشد شصت و شش درصدی را نشان می‌دهد. 
در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند، هواوی جایگاهش از ستون «سایر گوشی‌ها» را به یکی از سه برند اصلی این حوزه در جهان ارتقا داده و در سه‌ماه دوم و سوم سال 2018، هواوی با سهم بازار جهانی 14.6 درصد به دومین تولیدکننده‌ گوشی‌های هوشمند بدل شده‌است.
 
فروش گوشی‌های هوشمند هواوی از سال 2010 تا 2018
در حال حاضر، گوشی‌های هوشمند هواوی  بیش از 500 میلیون کاربر در بیش از 170 کشور جهان دارد. 
ریچارد یو، مدیرعامل هواوی در این مورد می‌گوید: «هواوی با نگاهی به آینده، بر مفهومِ محوریِ "مشتری مداری" متمرکز خواهد بود و در راه خلاقیت و نوآوری پیش خواهد رفت و از هیچ تلاشی برای هدایت موج آتی تغییرات گوشی‌های هوشمند دریغ نخواهد کرد.»
 
Huaweiiii.jpg
چه محصولاتی بار این رشد را به دوش کشیده اند؟
سری Huawei P20  در زمینه‌ عکاسی گوشی‌های همراه گام بزرگی را برداشته و ثابت کرده حتی گوشی‌های موبایل نازک و شیک هم می‌توانند تجربه‌ عکاسی‌ حرفه‌ای را برای کاربران به همراه داشته باشد. علاوه بر این، طراحی شکیل سری Huawei P20 باعث شده خانم‌ها از این گوشی استقبال ویژه‌ای کنند. خرید جهانی این گوشی از زمان عرضه‌اش در ماه مارس از مرز 16 میلیون گذشته است و خانم ها نیمی از این خریداران هستند.
سری Huawei Mate 20 از استانداردهای فناوری پیشرفته‌ای تبعیت کرده که در سری Mate آغاز شده بود. این محصول مجهز به قوی‌ترین و پیچیده‌ترین تراشه در تاریخ هواوی یعنی Kirin 980 است. این چیپ‌ست از فناوری ساخت پیشرفته 7nm بهره می‌برد و از هسته های A76-based+G76 برخوردار است. این مولفه‌ها Mate 20، هواوی را تبدیل به محصولی‌ بهینه‌ و کارآمدتری در زمینه‌ مصرف انرژی کرده است. دو ماه بعد از عرضه‌ سری  Mate 20، فروش این گوشی از مرز 5 میلیون دستگاه گذشته است.
سری‌های nova هواوی به خاطر ظاهر زیبا و اِلمان‌های بصری خلاقانه‌اش تبدیل به گوشی محبوب نسل جوان شد. استفاده از طرح رنگ برجسته و سیستم سلفی خلاقانه‌ی nova 3، این گوشی را به محبوب‌ترین گوشی سلفی 2018 تبدیل کرده و nova 4 با حفظ زیبایی از‌ امکاناتی مانند صفحه نمایش تمام صفحه و نمایشhole-punch-style  برخوردار است. با پایان سال 2018، سری فوق العاده محبوب nova با فروش بیش از 64 میلیون دستگاه، رهبر گوشی‌های نوظهور رده متوسط هواوی لقب گرفت.
 
توجه ویژه هواوی به حفظ امنیت کاربران
به عقیده هواوی حفظ حریم شخصی و امنیت کاربران به اندازه‌ی تولید محصولات برجسته و وسوسه برانگیز  اهمیت دارد و این مسئله‌ اعتماد میان برند و مشتریانش می‌سازد. به همین خاطر شرکت هواوی مسئله‌ حفاظت از حریم شخصی را در راس علایق اصلی تجاری‌اش قرار داده و برای حفاظت از حریم شخصی،  GAPP (اصول بکلی پذیرفته شده‌ حریم شخصی) را که سخت ترین چارچوب فناوری حریم شخصی در جهان است و همچنین تمامی ملزومات اجرایی GDPR (آیین نامه حفاظت داده‌ی عمومی) اتحادیه اروپا را اعمال کرده است.
 
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.