February 14, 2010
6:32 یکشنبه، 25ام بهمنماه 1388
کد خبر: 25845

اسامی بخشی از برندگان قرعه کشی طرح ثامن همراه اول همچنان قابل مشاهده نیست

ICTna.ir – اسامی برندگان ۸ دستگاه پژو پارس و ۸۰ دستگاه پراید قرعه کشی طرح ثامن همراه اول همچنان از طریق وب سایت رسمی این شرکت قابل مشاهده نمی باشد.

عدم نمایش فهرست برندگان قرعه کشی ۸۸ دستگاه خودروی سواری همراه اول پس از آن روی داد که سایت خبری-تحلیلی تابناک با انتشار مطلبی با عنوان “وقتی 43 جایزه پراید نصیب 19 نفر می‌شود؛ دست و دلبازی همراه اول و اعلام نتایج عجیب برندگان طرح ثامن” نتایج قرعه کشی همراه اول برای مشترکان خوش حساب را زیر سوال برد. در بخشی از خبر تابناک که به همراه تصاویر صفحه نتایج قرعه کشی ۸۰ دستگاه خودروی پراید منتشر شده بود آمده “جای سوال است که چطور برای 80 نفر جایزه اعلام شده، 43 عدد آن نصیب 19 نفر شده است و این چه قرعه‌کشی و انتخاب مشتریان بوده که در آن واحد یک نفر دو یا سه پراید برنده شده؟”

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) شرکت ارتباطات سیار ایران پیش از این اعلام کرده بود: اسامی برندگان خوش شانس دومین جشنواره مشترکان خوش حساب همراه اول ( طرح ثامن ) برروی سایت اینترنتی این شرکت به نشانی
www.mci.ir قرار گرفت . براساس اطلاعیه همراه اول جستجوی اسامی برندگان طرح ثامن بر اساس شماره تلفن و همینطور نوع جوایزدر بخش “اخبار” همین سایت میسر می باشد .

در طرح ثامن همراه اول 8دستگاه پژو پارس ،80دستگاه پراید ، 800کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و 8000اعتبار 200هزار ریالی به برندگان خوش شانس اهدا می شود .


به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) پس از انتشار خبر تابناک در خصوص برخی ابهامات در زمینه برندگان ۸۸ دستگاه خودروی همراه اول، شرکت ارتباطات‌سیار ایران طی اطلاعیه ای اعلام کرد قرعه‌کشی‌بر اساس شماره تلفن انجام ‌شده و هر خط فقط یک جایزه را می‌توانست از آن خود کند و احتمال اینکه یک شماره تلفن چند جایزه را ببرد وجود نداشت. قرعه‌کشی، از جوایز با ارزش‌بیشتر شروع و در صورت برنده شدن در یکی از جوایز، آن شماره تلفن از ادامه قرعه‌کشی کنار گذاشته می‌شد. در ضمن برای مشترکینی که پرداخت خود را به صورت غیرحضوری انجام داده بودند، جایزه ویژه پیش‌بینی شده بود.

این اطلاعیه می‌افزاید: مراسم قرعه کشی 8888 جایزه طرح ثامن برای مشترکان خوش حساب همراه‌اول در تاریخ 23 آذرماه سال‌جاری با حضور نمایندگان دادستانی کل کشور، اداره کل بازرگانی سازمان صداوسیما و مدیران مخابراتی در برج‌همراه برگزار ‌شد و سالن قرعه‌کشی این جوایز به روی اصحاب رسانه و عموم مردم باز بود.

بر اساس این اطلاعیه، پس از انجام قرعه‌کشی و مشخص شدن اسامی برندگان، اسامی جهت بررسی بیشتر و تأیید نهایی به دادستانی و صداوسیما ارسال و پس از تأیید نهایی، از تاریخ 29 دی‌ماه جهت اطلاع عموم بر روی سایت همراه‌اول به نشانی
www.mci.ir قرار گرفته است.


به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) اطلاعیه همراه اول برای تشریح فرآیند قرعه‌کشی مشترکان خوش حساب در طرح ثامن پس از آن صادر شد که سایت خبری-تحلیلی تابناک با انتشار مطلبی با عنوان “وقتی 43 جایزه پراید نصیب 19 نفر می‌شود؛ دست و دلبازی همراه اول و اعلام نتایج عجیب برندگان طرح ثامن” نتایج قرعه کشی همراه اول برای مشترکان خوش حساب را زیر سوال برد. در بخشی از خبر تابناک که به همراه تصاویر صفحه نتایج قرعه کشی ۸۰ دستگاه خودروی پراید منتشر شده بود آمده “جای سوال است که چطور برای 80 نفر جایزه اعلام شده، 43 عدد آن نصیب 19 نفر شده است و این چه قرعه‌کشی و انتخاب مشتریان بوده که در آن واحد یک نفر دو یا سه پراید برنده شده؟”
از سوی دیگر پس از انتشار این خبر و از روز گذشته فهرست اسامی برندگان قرعه کشی همراه اول برای خودروهای پراید و پارس در وب سایت همراه اول غیرقابل دسترس شده و امکان مشاهده آن از طریق لینک “
اعلام اسامی برندگان خوش شانس طرح ثامن” و لینک “جستجو براساس نوع جوایز” وجود ندارد و فهرست برندگان قرعه کشی خودروهای پراید و پارس تا لحظه مخابراه این خبر قابل مشاهده نمی باشد. این در حالی است که در حال حاضر امکان مشاهده برنگان هزینه سفر به مشهد مقدس و اعتبار 200هزار ریالی از طریق وب سایت همراه اول قابل مشاهده است.


در این زمینه :
تابناک نتایج قرعه کشی همراه اول را زیر سوال برد: ۴۳خودرو نصیب ۱۹ نفر شد!
وقتی 43 جایزه پراید نصیب 19 نفر می‌شود؛ دست و دلبازی همراه اول و اعلام نتایج عجیب برندگان طرح ثامن
اسکرین شات خبر فوق در سایت تابناک

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.