تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

November 8, 2021
11:22 دوشنبه، 17ام آبانماه 1400
کد خبر: 130179

پرسال در استارتاپ مامان‌پز سرمایه‌گذاری کرد

 
گروه سرمایه‌گذاری پرسال روی استارتاپ «مامان‌پز» که در حوزه غذای سالم و خانگی فعالیت می‌کند، سرمایه‌گذاری کرد.
 
استارتاپ مامان‌پز با هدف ایجاد سهولت و تنوع در دسترسی مشتریان (اعم از فردی و سازمانی) به غذای باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه در سال ۹۳ ایجاد شد.
 
با سرمایه‌گذاری پرسال در مامان پز، تعداد استارتاپ‌های حاضر در سبد سرمایه‌گذاری پرسال به عدد ۵ رسید.
 
لازم به ذکر است پرسال تا امروز در استارتاپ‌هایی چون کشمون، کشتیار و گلیتال سرمایه‌گذاری داشته است.
 
پیش از این و در نشست خبری گروه سرمایه‌گذاری پرسال که ماه گذشته برگزار شد، «پدرام سلطانی» رئیس هیات مدیره پرسال اعلام کرد این شرکت قصد دارد روی استارتاپ‌های فعال در حوزه‌های زیرساختی مانند صنعت و معدن و کشاورزی سرمایه‌گذاری کند و همچنین نیم نگاهی به دیگر ایده‌هایی که بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد نیز خواهد داشت:
 
«تمرکز حوزه سرمایه‌گذاری ما حوزه تجارت بین الملل و معدن و کشاورزی و کارآفرینی اجتماعی است و استارتاپ‌های فعال در این حیطه‌ها را بیشتر رصد می‌کنیم. ما البته فرصت‌های خوب برای سرمایه‌گذاری در سایر استارتاپ‌ها و ایده‌ها را از دست نمی‌دهیم و دنبال سایر حوزه‌ها هم هستیم تا بتوانیم در جریان سیال و به‌روز کسب و کارها در دنیا حرکت کنیم چرا که برای یک مجموعه اقتصادی شکار فرصت‌ها بسیار مهم است. ما هیچ‌وقت نمی‌خواهیم در بازار اقتصادی تبدیل به یک دایناسور شویم و همیشه می‌خواهیم یک چابکی مانند استارتاپ‌ها داشته باشیم و از همین رو پیشنهادات و درخواست‌هایی که برای سرمایه‌گذاری در سایر حوزه‌ها می‌شود هم رصد می‌کنیم و تعدادی از آنها هم پذیرش می‌کنیم.»
 
به گفته سلطانی، آن‌ها در موج سرمایه‌گذاری جسورانه شرکتی (CVC) قدم برداشته‌اند و شرکت پرسال با داشته‌ها، تجربه‌ها و ارتباطات خود توانسته این اطمینان را بدهد که به عنوان یک CVC موفق عمل کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.