باندپهن

باندپهن ثابت

May 13, 2023
12:10 شنبه، 23ام اردیبهشتماه 1402
کد خبر: 145323

صابری وند: درصد شکایت های مشتریان مخابرات با توجه به گستردگی خدمات از اپراتورهای دیگر کمتر است

معاون تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه گزارش اخیر سازمان تنظیم مقررات در مورد افزایش شکایات حوزه تلفن ثابت با توجه به گستردگی مشترکین مخابرات نسبت به اپراتورهای دیگر طبیعی است گفت: اپراتوری که بیش از ۲۰ میلیون مشترک ثابت و چندین میلیون مشترک دیتا دارد، در بازه دیگری تعریف می شود و اگر میزان شکایات را نسبت به تعداد مشتریان در نظر بگیریم، درصد شکایت مخابرات در حوزه خدمات دیتا و ثابت، از دیگر اپراتورهای این حوزه پایین تر است.
 
 
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، صابری وند با بیان اینکه باید در نوع تقسیم بندی اپراتورها برای چنین قیاس هایی تغییراتی صورت گیرد گفت: حتی یک مورد شکایت و نارضایتی برای مخابرات زیاد است، اما در مورد مجموعه ای مانند مخابرات که خدمت رسانی آن کشوری است، برخی از موارد تا حدی ناگزیر است و مهم ترین اولویت شرکت مخابرات، مشتری مداری است.
 
صابری وند با تاکید بر تجزیه و تحلیل دقیق مصوبات رگولاتوری در معاونت تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: در بررسی مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، نقاط تهدید، فرصت، قوت و ضعف تعیین می شود که با تجریه و تحلیل آنها و بررسی توسط حوزه های مربوطه،حسن استفاده از آنها صورت می گیرد.
 
معاون تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران، پشتیبانی مناسب و خدمات مطلوب پس از فروش را در رضایت مندی مشتریان بسیار موثر دانست و افزود: راهکارهای ارائه خدمات به موقع پس از فروش باید بیش از پیش مد نظر بوده و در اجرای آن کم کاری صورت نگیرد.
 
وی با تاکید بر تجزیه و تحلیل دقیق مصوبات رگولاتوری در معاونت تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: اپراتوری که بیش از۳۰ میلیون مشترک ثابت و چندین میلیون مشترک دیتا دارد، در بازه دیگری تعریف می شود و اگر میزان شکایات را نسبت به تعداد مشتریان در نظر بگیریم، در مواردی میزان  شکایات مخابرات در حوزه خدمات دیتا و ثابت، از اپراتورهای دیگر کمترتر است.
 
صابری وند افزود: در مجموعه مخابرات همیشه تلاش داشته ایم با یک نگاه ملی در کوتاه ترین زمان مشکلات مشتریان را حل کنیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.