اپراتور مالزیایی Maxis با گوگلکلاد و AWS برای Push GenAI همکاری میکند
ICTna.ir – شرکت مالزیایی Maxis مالزی همکاری استراتژیک خود با Google Cloud و Amazon Web Services (AWS) را برای پشتیبانی از نفوذ خود در هوش مصنوعی مولد (GenAI) برای کارآمدتر کردن اوپریشن داخلی و خارجی خود گسترش داده است. Maxis و شرکای لش در کنگره جهانی موبایل (MWC) امسال در بارسلون، در دو بیانیه جداگانه این موضوع را اعلام کردند.
GenAI برای خدمات داخلی و مشتری مداری!
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این اپراتور مخابراتی مالزی اعلام کرد که قابلیتهای Google Cloud GenAI را در جریان کار و عملیات خدمات مشتری خود یکپارچه خواهد کرد. Maxis از پلتفرم Duet AI برای Developers Google Cloud به منظور کمک به کدنویسی مبتنی بر هوش مصنوعی به زبان طبیعی و همچنین قابلیتهای چندوجهی مدلهای Gemini در پلتفرم Vertex AI استفاده خواهد کرد.
به گفته این شرکت، Maxis با ادغام این قابلیتهای پلتفرم انتظار بهبود فرآیندهای داخلی، دستاوردهای بیشتر در حوزه بهرهوری، بینشهای عملیاتی جدید و مدلسازی بهبود رفتار مشتری را دارد.
Ng May Ching معاون آی تی این شرکت در بیانیه ای که دوشنبه در MWC در بارسلونا منتشر شد، گفت: پذیرش پیشرفته GenAI در محل کار ما نه تنها فرآیندها را خودکار می کند، بلکه کارکنان را قادر می سازد تا روی وظایف استراتژیک تمرکز کنند و در عین حال فرآیندها را ساده می کند. از طریق یکپارچه سازی هوش مصنوعی، ما می توانیم کارایی را افزایش دهیم، خدمات مشتری را با بینش های مبتنی بر داده ها ارتقا دهیم و بهبود مستمر را تقویت کنیم.
این شرکت اضافه کرد که افزودن قابلیتهای هوش مصنوعی گوگل کلاد به محیطهای داخلی آن بخشی از استراتژی Maxis برای اتخاذ یک چارچوب جامع است که دادهها، هوش مصنوعی و امنیت سایبری را برای افزایش انعطافپذیری دیجیتال خود یکپارچه میکند.
علاوه بر این، Maxis و Google Cloud به توسعه راهحلهای کاربردی GenAI برای تجزیه و تحلیل دادهها و امنیت سایبری ادامه خواهند داد و مهارتهای GenAI را به کارکنان Maxis گسترش خواهند داد.
Maxis تجربه GenAI خود را از طریق برنامههای جامعه شاخص این شرکت، eKelas Usahawan و eKelas، به افراد و دانشآموزان مدارس در دنیایی که به طور فزایندهای مبتنی بر هوش مصنوعی است، گسترش خواهد داد.
GenAI برای موارد کسب و کار در دنیای واقعی
برای همکاری گسترده اپراتور مخابراتی با آمازون، Maxis از قابلیتهای پیشرفته 5G خود و ارائه GenAI AWS برای معرفی نوآوریها در صنایع عمودی هدفمند مانند خردهفروشی، تولید، تدارکات و خدمات مالی استفاده میکند.
این شرکت در بیانیهای مطبوعاتی گفت: با تکیه بر AWS، Maxis میتواند راهحلهای یکپارچهای را ارائه دهد که برای انطباق با نیازهای در حال تحول کسبوکار طراحی شده و از طریق پیشرفتهای فناوری، مزیت رقابتی را برای شرکتها فراهم میکند.
علاوه بر این، Maxis گفت که اکنون میتواند از قابلیتهای یادگیری ماشینی پیشرفته AWS برای ساخت، آموزش و استقرار مدلهای هوش مصنوعی در مقیاس استفاده کند تا از پتانسیل کامل هوش مصنوعی استفاده کند.
این شرکت افزود: تلاش های ترکیبی ادغام GenAI و مدل زبان بزرگ آموزش داده شده برای پشتیبانی از زبان باهاسا ملایو نیز به تسریع سفر تحول دیجیتال برای کسب و کارهای بیشتر مالزیایی کمک می کند.