بانکداری و پرداخت الکترونیک

فناوری اطلاعات

February 3, 2025
18:58 دوشنبه، 15ام بهمنماه 1403
کد خبر: 184475

تومن از سرویس بانکداری شرکتی رونمایی کرد

منبع: دیجیاتو

این سرویس با هدف ارائه خدمات بانکی و مدیریت مالی به کسب‌وکارها و شرکت‌های بزرگ طراحی شده است.

شرکت تومن از محصول جدید خود، «بانکداری شرکتی»، رونمایی کرد. به گزارش روابط عمومی «تومن» این سرویس با هدف ارائه خدمات بانکی و مدیریت مالی به کسب‌وکارها و شرکت‌های بزرگ طراحی شده است. شرکت‌ها یا کسب‌وکارهایی که به‌طور مداوم با حساب‌های متعدد در بانک‌های مختلف و اینترنت‌بانک‌های متفاوت سر و کار دارند و روزانه تراکنش‌های مالی گسترده‌ای انجام می‌دهند، معمولا با چالش‌هایی در مدیریت نقدینگی و هماهنگی بین حساب‌های بانکی خود و استفاده از اینترنت‌بانک‌های مختلف مواجه‌اند.

اینترنت‌بانک‌ها که عمدتا برای پاسخ‌گویی به نیازهای مالی افراد و یا نیازهای خرد شرکت‌ها و سازمان‌ها طراحی شده‌اند، در نگاه اول می‌توانند به‌عنوان یک گزینه سریع و ساده برای کسب‌وکارها به نظر برسند، اما در عمل استفاده از این نوع خدمات بانکی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که فعالیت‌های پیچیده و گسترده‌ای دارند، محدودیت‌هایی را ایجاد کرده است. در بسیاری از کشورها، خدمات بانکداری شرکتی به‌عنوان یک راهکار استاندارد برای مدیریت مالی کسب‌وکارهای بزرگ، توسعه یافته‌‌ است و نیازهای پیچیده آن‌ها را پوشش می‌دهد، اما در ایران نبود یک سرویس یکپارچه که بتواند تمامی جنبه‌های مدیریت حساب‌های بانکی، نقدینگی و تراکنش‌های گسترده شرکت‌ها را تسهیل کند، همواره یک خلأ محسوب می‌شد.

شرکت «تومن» با درک این نیاز، محصولی را طراحی کرده که متناسب با ساختار مالی و عملیاتی شرکت‌های مختلف است و مدیران و پرسنل مالی می‌توانند همه فعالیت‌های مالی‌ خود را به وسیله یک پنل، مدیریت کنند.

ویژگی‌های سرویس بانکداری شرکتی تومن چیست؟
یکی از چالش‌های اصلی که واحدهای مالی سازمان‌ها با آن درگیرند، لزوم کار با پنل‌های متعدد اینترنت‌بانک‌هاست. هر بانک برای مدیریت حساب، اینترنت بانک و پنل کاربری مخصوص به خود را دارد. این پنل‌ها و اینترنت‌بانک‌ها ممکن است به لحاظ تعاریف و سیستم گزارش‌گیری با هم متفاوت باشند و کار را برای مدیران و پرسنل واحدهای مالی سخت و زمان‌بر کنند. بانکداری شرکتی تومن، اینترنت‌بانک‌ها را در یک پنل تجمیع می‌کند و به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد تا حساب‌هایشان در تمامی بانک‌ها را به‌وسیله یک سرویس یکپارچه مدیریت کنند.

امکانات بانکداری شرکتی «تومن» فقط به موارد فوق خلاصه نمی‌شود و با توجه به نیازمندی و درخواست سازمان‌ها و شرکت‌ها و همچنین خدماتی که ارائه می‌دهند، قابلیت‌های بیشتری را در دسترس مدیران ارشد شرکت‌ها قرار می‌دهد. برخی از این ویژگی‌ها را مرور می‌کنیم:

بانکداری شرکتی تومن امکان انتقال وجه در انواع روش‌ها مانند پایا، ساتنا و انتقال داخلی (حساب به‌حساب) را به‌صورت ۲۴ساعته و در تمامی روزهای هفته، حتی روزهای تعطیل ارائه می‌دهد. کاربران این سرویس می‌توانند در هر لحظه مدیریت نقدینگی خود را انجام دهند، به اطلاعات گردش همه حساب‌های خود در بانک‌های مختلف دسترسی داشته باشند، موجودی حساب‌ها را بررسی کرده و صورت‌ حساب بانکی جامع و استاندارد دریافت کنند.
این سرویس با ارائه امکاناتی مانند ایجاد تقویم تعهدات دریافتی و پرداختی در حساب‌های بانکی، تلاش می‌کند تا پیچیدگی‌های بانکی را کاهش داده و بهره‌وری کسب‌وکارها را افزایش دهد.
بانکداری شرکتی تومن امکان اتصال به نرم‌افزارهای حسابداری را فراهم کرده است. این ویژگی باعث می‌شود فرآیند ثبت سندهای حسابداری و مغایرت‌گیری به‌صورت خودکار و آسان انجام شود. شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند کدینگ حسابداری دلخواه خود را تنظیم کرده و با هماهنگی بیشتر میان سیستم‌های بانکی و حسابداری، صدور سند اتوماتیک و صحیح بدون دخالت نیروی انسانی را تجربه کنند.
سازمان‌ها می‌توانند برای افراد و واحدهای مختلف سطوح دسترسی مشخصی تعریف کرده و حتی عملیات بانکی را به تأیید یک یا چند مدیر وابسته کنند. این ویژگی، امکان کنترل بیشتری بر فرایندهای مالی را فراهم می‌کند و به مدیران اجازه می‌دهد نظارت دقیق‌تری بر پرداخت‌ها داشته باشند.

بانکداری شرکتی تومن برای چه شرکت‌هایی مناسب است؟
این سرویس برای کسب‌وکارهایی طراحی شده است که مدیریت تراکنش‌های مختلف، تراکنش‌های مالی پرتکرار و حساب‌های متعدد بانکی در بانک‌های مختلف دارند. بانکداری شرکتی تومن، با ساده‌سازی فرآیندهای بانکی و اینترنت‌بانک‌ها، تلاش می‌کند میزان ریسک خطا را کاهش دهد. برای اطلاعات بیشتر این‌جا را کلیک کنید.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.