سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

June 30, 2019
16:03 یکشنبه، 9ام تیرماه 1398
کد خبر: 100585

خرید جدید مایکروسافت برای توسعه GitHub

مایکروسافت در آخرین اقدام خود شرکت Pull Panda که ابزارهای مورد نیاز GitHub را تولید می‌کرد به مبلغ نامشخص خریداری کرد و این خبر روز گذشته به صورت رسمی اعلام شد. طبق آخرین تصمیمات اتخاذ شده مایکروسافت در نظر دارد فناوری Pull Panda را برای ارتقا سیستم گردش کار بررسی کدها مورد استفاده قرار دهد.
 
شرکت Pull Panda که از زمان تاسیس آن حدود یک سال و نیم می‌گذرد سرویس‌هایی مانند Pull Reminders، Pull Analytics و Pull Assigner را ارایه می‌کند تا فرآیند بررسی کدها را آسان‌تر کند. سرویس Pull Reminders به توسعه‌دهندگان نرم‌افزار امکان می‌دهد به دیگر مراکز نرم‌افزاری اعلام دهند که یک نرم‌افزار ارایه شده نیاز به بررسی بیشتر دارد.
 
سرویس Pull Analytics اطلاعات آماری دقیق را در مورد همه چیز، از زمان انتظار گرفته تا همکاری‌های صورت گرفته برای توسعه یک نرم‌افزار را منتشر می‌کند. سرویس Pull Assigner نیز به صورت خودکار کدها را بین تیم‌های نرم‌افزاری منتشر می‌کند.
 
هر سه ابزاری که شرکت Pull Panda عرضه می‌کند از هم اکنون به صورت رایگان در اختیار مراکز توسعه دهنده نرم‌افزاری قرار گرفته‌اند و این شرکت‌ها می‌توانند در فروشگاه اینترنتی GitHub Marketplace با دریافت اپلیکیشن Pull Panda به هر سه سیستم مذکور دسترسی داشت هباشند.
 
شرکت مایکروسافت اعلام کرد طرح اشتراکی Enterprise  در کمپانی مذکور را متوقف می‌کند و با این وجود تصمیم دارد مشتریان کنونی طرح Enterprise  را همچنان مورد پشتیبانی قرار دهد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.