اپلیکیشن

تلفن همراه

November 4, 2019
14:48 دوشنبه، 13ام آبانماه 1398
کد خبر: 105488

چالش طراحی مجدد درگاه‌های پرداخت در فضای مجازی داغ شد

اعضای اکوسیستم توسعه و طراحی وب با راه‌اندازی چالشی با عنوان چالش طراحی مجدد درگاه‌های پرداخت سعی کردند رویکرد جدیدی در طراحی صفحات اپلیکیشن‌های درگاه‌های پرداخت ایجاد کنند.
 این چالش که بیشتر در توییتر و اینستاگرام  با هشتگ درگاه_پرداخت فراگیر شد گروهی را به فکر بازطراحی درگاه‌های پرداخت بانک‌ها و همچنین اپلیکیشن‌های پرداخت انداخت و نام آن را طراحی کانسپچوآل درگاه‌های پرداخت گذاشتند.
 
هر چند این طراحی‌ها در هیچ‌کدام از درگاه‌های پرداخت پیاده نشده یا امکان پیاده‌سازی آن با شرایط فعلی‌شان وجود ندارد اما این امکان را فراهم کرد تا تنوع بیشتری در صفحات درگاه‌های پرداخت به عنوان پرمراجعه کننده‌ترین صفحات اپلیکیشن‌ها ایجاد شود.
 
طراحی‌های متنوع ارائه شده از سوی طراحان و توسعه‌دهندگان نرم‌افزار نشان‌دهنده آن است که امکان ارائه طراحی‌های مختلف برای اپلیکیشن‌های پرداختی نیز وجود دارد البته این در شرایطی است که سفارش دهنده سرویس مورد نظر توانایی پذیرش طراحی‌های متنوع و متفاوت را داشته باشد.
 
هومن هاتف به عنوان کسی که این چالش را در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرد می‌گوید تقریبا ۴۰ طرح متفاوت در توییتر و اینستاگرام از سوی طراحان و توسعه‌دهندگان نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌ها ارائه شده است. در این طرح‌های جدید حتی طراحان اپلیکیشن‌های مطرح در بازار پرداخت نیز حضور داشته‌اند و طرح‌های جدید خود را ارائه کردند.
 
او تاکید می‌کند که طراحی‌های ارائه شده طراحی‌های قابل اجرا و پیاده‌سازی شده نیستند از همین رو نام کانسپچوآل را روی آنها قرار دادیم اما این فرصت را ایجاد کرد تا طراحان این بازار بار دیگر قدرت طراحی خود را به نمایش بگذارند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.