اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

April 13, 2020
14:51 دوشنبه، 25ام فروردینماه 1399
کد خبر: 110741

کمیپن «هرکجا،هرزمان، یادگیری» با تداوم بحران کرونا وارد فاز سوم شد

 
 
 
کمپین آموزشی «هرکجا، هرزمان، یادگیری» به دلیل استقبال مردم و تداوم شرایط بحران کرونا وارد فاز سوم شد. براین اساس سومین فاز ارائه آموزش‌های رایگان از یکم تا سی و یکم اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد. این کمپین در این فاز، برای هر ایرانی ۵۴ میلیون ریال یارانه استفاده از آموزش‌های رایگان الکترونیکی ارائه می‌کند.
 
آکادمی «اینفوگرام»، یک مرکز آموزشی با رویکرد ارتقای مهارت‌های نوآورانه و توسعه فردی بوده که در زمینه‌های اینفوگرافیک، ارائه (پرزنتیشن)، بازاریابی (مارکتینگ) و روابط عمومی به صورت حضوری و آنلاین دوره‌های آموزشی برگزار می‌کند. حال با شیوع کرونا و قرنطینه خانگی این آکادمی با همکاری جمعی از مدرسان و متخصصان، مراکز آموزشی و کارآفرینان در قالب کمپین « هرکجا، هر زمان، یادگیری» دوره‌های آموزشی رایگان برگزار کرده است. این کمپین آموزشی در دو فاز نخست خود، در دو بازه زمانی ۱۲ اسفند ماه تا ۲۸ اسفند ماه ۹۸ و ۴ فروردین تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری برگزار شد و به دلیل تداوم شرایط بحران کرونا قرار است سومین فاز ارائه آموزش‌های رایگان را از یکم تا سی ویکم اردیبهشت ماه کلید بزند.
در فاز سوم، «ایلیا آکادمی» و «آکادمی اینفوگرام» در راستای مسئولیت اجتماعی خود۱۰۰ وبینار رایگان را در اردیبهشت ماه با موضوعات متنوع آموزشی برگزار می‌کنند که ارزش این دوره‌ها برای هر ایرانی معادل۵۴ میلیون ریال خواهد بود.
«ایلیا آکادمی»، به عنوان یکی از مراکز آموزشی فعال در این کمپین با ۱۲ سال فعالیت در حوزه مشاوره مدیریت، تعاملات بین‌المللی، تاکنون بیش از ۳۵ هزار ساعت آموزشی برگزار کرده و آموزش‌های آن در حوزه توسعه مهارت‌های حرفه‌ای و توسعه مهارت‌های تخصصی مدیریتی متمرکز است.
 
۹۳ وبینار آموزشی در ۲ فاز نخست
در ۲ دوره ابتدایی کمیپن رایگان «هرکجا،هرزمان، یادگیری» ۹۳ وبینارآموزشی در ۱۶۷ ساعت برگزار شده و طی آن ۴۰ هزار و ۶۹۰ ثبت نام در دوره‌های آموزشی صورت گرفته و ۷۶ هزار و ۸۱۲ نفر-ساعت آموزش ارائه شد. در برپایی این کمپین در مجموع  ۵۹ مدرس  از ۳ کشور و ۱۰ شهر همکاری کردند که براین اساس علاوه بر ایران از کشورهای کانادا و اوگاندا نیز داوطلب برای تدریس حضور یافتند.
بر اساس تعداد دوره‌های برگزار شده در این کمپین با در نظر گرفتن هرساعت آموزش، معادل ۳۰ هزارتومان، تاکنون دراین دو فاز به میزان ۲میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان آموزش رایگان در دوران قرنطینه خانگی به مردم ارائه شده است.
 
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فاز سوم این کمپین می‌توانند به آدرس‌های  ilia-academy.com  و  https://infogramacademy.com/ مراجعه کنند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.