بازی

فناوری اطلاعات

June 2, 2020
14:41 سه شنبه، 13ام خردادماه 1399
کد خبر: 112540

لغو رونمایی از بازی های ویدئویی جدید به علت اعتراضات آمریکا

بسیاری از شرکت های سازنده بازی های ویدئویی، رونمایی از بازی های جدید را در واکنش به اعتراضات مربوط به قتل جرج فلوید به تعویق انداخته اند.
 
به نقل از دیجیتال ترندز، همزمان با تشدید اعتراض های مردمی در آمریکا به علت نژادپرستی پلیس این کشور، برخی شرکت های سازنده بازی های ویدئویی و ناشران بازی های مذکور اعلام کرده اند که عرضه بازی های جدید خود را تا اطلاع ثانوی به تاخیر می اندازند.
 
از جمله این شرکت ها می توان به سونی، ناوتی داگ و الکترونیک آرتس اشاره کرد که همگی ضمن صدور بیانیه هایی ضمن اظهار تاسف از وقایع اخیر در آمریکا و محکوم کردن خشونت پلیس، خواستار بهبود رفتار با رنگین پوستان و آمریکایی های آفریقایی تبار شده اند.
 
بسیاری از این شرکت ها در سایت ها و حساب های خود در شبکه های اجتماعی از هشتگ زندگی سیاهان اهمیت دارد یا #BlackLivesMatter استفاده کرده و از همه مردم آمریکا خواسته اند تا برای بهبود زندگی رنگین پوستان در ایالات متحده تلاش کنند.
 
در میان این شرکت ها، الکترونیک آرتس عرضه بازی Madden NFL ۲۱ را به تاخیر انداخته است.ناوتی داگ اعلام کرده بازی  The Last of Us Part II را در زمان مناسب تری عرضه می کند و سونی نیز برگزاری مراسم رونمایی از کنسول بازی پلی استیشن را با تاخیر برگزار می کند. این کار قرار بود روز پنج شنبه انجام شود. مایکروسافت، اکیتویژن و مارول نیز بیانیه های همبستگی منتشر کرده اند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.