سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

May 2, 2021
9:29 یکشنبه، 12ام اردیبهشتماه 1400
کد خبر: 123619

مشخصات و اولین تصاویر باتری پاوروال پلاس تسلا منتشر شد

 
 
تسلا شروع به ارسال اطلاعات درباره نسل ارتقایافته باتری پاوروال (Powerwall) به نام پاوروال پلاس (+Powerwall) به مشتریان کرده. حالا یکی از این افراد مشخصات به همراه تصاویر آن را منتشر کرده است.
 
ظرفیت باتری پاوروال پلاس تسلا همچنان برابر ۱۳.۵ کیلووات ساعت است، با این حال حداکثر توان خروجی آن به ۹.۶ کیلووات افزایش پیدا کرده. این در حالی است که توان خروجی مداوم و حداکثر توان خروجی پاوروال به ترتیب به ۵ و ۷ کیلووات می‌رسد. دستیابی به این توان بالا تنها در حالت خارج از شبکه امکان‌پذیر است.
 
در برگه مشخصات باتری پاوروال پلاس نوشته شده:
 
«+Powerwall یک سیستم باتری خورشیدی مجتمع برای ذخیره‌سازی انرژی تولیدی از طریق خورشید است. طراحی یکپارچه و نصب راحت، امکان اتصال ساده به هر خانه‌ای را فراهم می‌کند و بهبود ظرفیت توان، نیروی پشتیبان خانه را به یک پکیج کوچکتر می‌آورد. کنترل هوشمند سیستم به مالکان اجازه می‌دهد که رفتار سیستم را متناسب با نیازهای انرژی تجدیدپذیر شخصی‌سازی کنند.»

مدیرعامل تسلا، ایلان ماسک چندین روز پیش در توییتر به نسخه ارتقایافته پاوروال ۲ اشاره کرد. ماسک همچنین اعلام کرد که پنل‌های خورشیدی تسلا تنها به عنوان یک پکیج با پاوروال به فروش می‌رسند. مدیرعامل تسلا در توییتش گفته بود این شرکت می‌تواند با بروزرسانی نرم افزاری رایگان در ماه مه، ظرفیت بالاتری را ارائه کند.
 
در توییت ماسک به این موضوع اشاره شده بود که توان باتری احتمالا در دمای محیطی ۳۰ درجه سلسیوس، می‌تواند ۵۰ درصد افزایش یابد که البته این موضوع به تاریخ ساخت باتری هم بستگی دارد.
 
در جدیدترین گزارش مالی تسلا برای سه ماهه اول ۲۰۲۱، ماسک اعلام کرد که این کمپانی تولید نسخه بهبودیافته پاوروال را در نوامبر ۲۰۲۰ کلید زده است.
 
در صفحه مشخصات پاوروال پلاس با طراحی مشابه آن با نسخه‌های دیگر پی می‌بریم، البته در نصب جدید یک اینورتر با بریکر یکپارچه به چشم می‌خورد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.