تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

September 7, 2021
11:16 سه شنبه، 16ام شهریورماه 1400
کد خبر: 128234

رادیوپست آغاز به کار می‌کند

 
مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست، از آغاز به کار رسمی رادیوپست در روز جهانی پست خبر داد.
 
حسن عمیدی گفت: سری جدید برنامه‌های رادیوپست که در حال حاضر به‌صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرده است، به‌صورت رسمی در هفته پست راه‌اندازی می‌شود. این برنامه در تمامی صفحات اجتماعی شرکت ملی پست در دسترس خواهد بود.
 
وی درخصوص برنامه‌های این رادیوی مجازی گفت: این برنامه در بخش‌هایی چون سرخط اخبار و رویدادهای پستی، صدای مشتری، صدای پستچی، گفت‌وگوی خبری، گزارش‌های پست و مردم، دانستنی‌های تمبر و فیلاتلیک (انواع کارت پستال، تمبر، پاکت نامه، سکه، اسکناس یا هر سند و کاغذی که به پست و تلگراف مربوط است) و رخدادهای پستی در جهان تولید می‌شود.
 
 
مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست ادامه داد: در نظر داریم بخش‌هایی چون فرهنگ سازمانی، سواد رسانه‌ای و پست در فضای مجازی را نیز به بخش‌های فوق اضافه کنیم. علاقمندان می‌توانند در زمینه‌های مختلف نویسندگی، گویندگی، گزارشگری، تدوین و صداگذاری و … با رادیوپست همکاری کنند. 
 
به گزارش ایسنا، روز جهانی پست، سالانه در ۹ اکتبر(۱۷ مهرماه) برگزار می‌شود. روز جهانی پست، توسط کنگره جهانی پست ۱۹۶۹ در توکیو به مناسبت سالگرد ایجاد اتحادیه جهانی پست (UPU) در سال ۱۸۷۴ انتخاب شد. اتحادیه جهانی پست، تمرکز بر انقلاب ارتباطات جهانی را با این هدف دنبال کرد که افراد در سراسر جهان بتوانند، بنویسند. روز جهانی پست با هدف ایجاد آگاهی از نقش خدمات پستی در زندگی روزمره افراد و همچنین سهم آن در توسعه اجتماعی و اقتصادی کشور برگزار می‌شود.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.