تلفن همراه

گوشی

October 8, 2021
11:55 جمعه، 16ام مهرماه 1400
کد خبر: 129216

تاریخ رونمایی وان پلاس 9RT مشخص شد

 
وان پلاس با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو چین اعلام کرد که وان پلاس ۹RT در تاریخ ۲۱ مهرماه (۱۳ اکتبر) ساعت ۱۵ به وقت تهران معرفی می‌شود.
 
وان پلاس اوایل سال جاری گوشی وان پلاس ۹R را با پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ روانه بازار کرد. اکنون این شرکت چینی قصد دارد نسخه‌ای به‌روز شده را با نام وان پلاس ۹RT معرفی و روانه بازار کند.
 
طبق تصاویری که روی سایت وان پلاس چین دیده می‌شود، طراحی پشت گوشی مشخص شده و به زودی برای پیش سفارش آماده خواهد شد. تصاویر وان پلاس ۹RT نشان از متفاوت بودن جزیره دوربین در مقایسه با گوشی وان پلاس ۹R دارد. در حالی که صفحه نمایش گوشی مشخص نیست، احتمالا مانند مدل اصلی شاهد یک حفره در آن هستیم که دوربین سلفی در آن قرار دارد. علاوه بر رنگ نقره‌ای که در تصاویر مشاهده می‌شود، برخی شایعات به رنگ‌های مشکی و آبی نیز اشاره دارند. براساس گفته‌ها نسخه وان پلاس ۹RT از نمایشگر با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد و مجهز به باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۶۵ واتی است که اغلب این ویژگی‌ها با نسخه اصلی یکسان است.
 
 
 
از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به نمایشگر ۶.۵۵ اینچی امولد فول اچ‌دی پلاس اشاره کرد که با نرخ نوسازی بالا اندروید ۱۱ و رابط کاربری ColorOS 12 را اجرا می‌کند. در پنل پشتی شاهد دوربین ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 سونی هستیم که در کنار آن لنز ۱۶ مگاپیکسلی اولترا واید، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی مونو خواهیم بود. پردازنده نیز اسنپدراگون ۸۸۸ است که ۱۲ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی از نوع UFS 3.1 تراشه اصلی را همراهی می‌کنند. قیمت وان پلاس ۹RT حدود ۳۱۰ دلار خواهد بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.