تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

October 12, 2021
11:45 سه شنبه، 20ام مهرماه 1400
کد خبر: 129348

آمازون تصمیم‌گیری در مورد ادامه دورکاری را به مدیران تیم‌ها واگذار می‌کند

 
آمازون تصمیم گرفته‌ است که مدیران به‌صورت جداگانه درباره حضور یا غیبت کارکنان بخش خود تصمیم بگیرند.
 
آمازون به مدیران خود اجازه می‌دهد به‌صورت جداگانه درباره اینکه کارمندان آن‌ها چگونه می‌توانند به‌صورت دورکاری فعالیت کنند، تصمیم بگیرند. مانند اپل، فیسبوک و گوگل، این شرکت اخیراً برنامه‌ریزی کرده بود که کارکنان شرکت‌های خود را تا شروع سال ۲۰۲۲ به دفتر بازگردانند. در آن زمان، آمازون گفت انتظار می‌رود کارمندان حداقل سه روز در هفته به‌صورت حضوری کار کنند. با درک پیچیدگی مداوم شرایط همه‌گیری کرونا، این شرکت تصمیم گرفته است رویکرد انعطاف‌پذیرتری اتخاذ کند.
 
به گزارش انگجت، اندی جاسی، مدیرعامل آمازون، در ایمیلی به کارکنان خود گفت:
 
انتظار داریم تیم‌هایی وجود داشته باشند که بیشتر از راه دور به کار خود ادامه بدهند. برخی دیگر به‌صورت ترکیبی از راه دور و در دفتر کار خواهند کرد و عده‌ای دیگر تصمیم خواهند گرفت بهتر است کارکنان به‌صورت گروهی در دفاتر کار کنند تا بتوانند خدمات بیشتری به مشتریان ارائه بدهند.
 
این شرکت انتظار دارد اکثر گروه‌ها به چند هفته زمان نیاز داشته باشند تا برنامه‌های مربوطه خود را توسعه و به آن‌ها اطلاع بدهند. آمازون پیش‌بینی می‌کند که جزئیات را قبل از ۳ ژانویه و پس از آماده شدن برنامه حضور کارکنان، به اشتراک بگذارند؛ این تاریخی است که این شرکت قبلاً برای بازگشت کارمندان خود به دفاتر کار تعیین کرده بود. از بین همه برنامه‌های بازگشایی محل کار که در ماه‌های اخیر به‌تفصیل دیدیم، برنامه آمازون منطقی‌ترین به نظر می‌رسد. عواملی مانند تفاوت واکسیناسیون و مقدار درگیری مردم با کرونا در شهرها و ایالت‌های مختلف، پیش‌بینی چگونگی تکامل همه‌گیری این بیماری را دشوار کرده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.