فناوری اطلاعات

واحد پشتیبانی دکتر ساینا ماهانه ۴۰ هزار تماس ورودی و خروجی را مدیریت می‌کند

 
مدیر تیم پشتیبانی دکتر ساینا از دریافت ماهانه ۴۰ هزار تماس ورود و خروجی در واحد پشتیبانی خبر داد.
 
به گزارش روابط عمومی دکتر ساینا، سیما صادقیان، مدیر تیم پشتیبانی دکترساینا با بیان اینکه پشتیبانی در خدمات مربوط به حوزه سلامت اهمیت قابل توجهی دارد و باید هر لحظه کنار کاربران بود، گفت: «تیم پشتیبانی دکترساینا، ماهانه بیش از ۴۰ هزار تماس ورودی و خروجی را مدیریت می‌کند، بخشی از این تماس‌ها مکالمات گروه پشتیبانی است که برای پیگیری مسائل کاربران انجام می‌شود.»
 
صادقیان درمورد اینکه نوع پشتیبانی دکترساینا از کاربران به چه شکلی است از چهار کانال پشتیبانی شامل مرکز تماس، چت آنلاین، تیکت پشتیبانی و صفحه ارتباط با ما نام برد.
 
صادقیان در ادامه با توضیح درباره روند فعالیت این کانال‌های پشتیبانی گفت: «کاربران دکترساینا از طریق شماره تماس ۵۸۳۰۴ به صورت ۲۴ ساعته امکان برقراری ارتباط با مرکز تماس پشتیبانی را دارند. همچنین چت آنلاین گفتینو روی اپلیکیشن و سایت قابل دسترس است. صفحه ارتباط با ما از طریق سایت قابل دسترس است و تیکت پشتیبانی هم از طریق سایت و اپلیکیشن به منظور ارتباط با کاربران فعال است.»
 
او در ادامه صحبت‌های خود به بیشترین میزان نارضایتی که کاربران داشتند اشاره کرد و گفت: «برای مثال پزشک دارویی را تجویز کرده که در ابتدای روند درمان، عوارضی دارد و کاربر می‌خواهد این موضوع را پیگیری کند. در برخی موارد هم پزشک در لحظه‌ای که کاربر درخواست ارسال می‌کند، مشغول طبابت است و از این وقفه لحظه‌ای، کاربر احساس ناخوشایندی پیدا می‌کند.»
 
به اعتقاد صادقیان، این مشکلات با تعامل بین کاربران و تیم پشتیبانی قابل پیگیری است،از همین رو این امکان برای کاربران در نظر گرفته شده تا بعد از دریافت مشاوره، تجویز پزشک و انجام مشاوره بتوانند اعلام رضایت یا عدم رضایت خود را با تیم پشتیبانی در میان بگذارند. به گفته صادقیان در صورتی که کاربران اعلام نارضایتی کنند، تیم پشتییانی با کاربران تماس گرفته و پیگیر مشکلات و دلیل نارضایتی خواهند شد.

​​