تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

November 27, 2021
16:32 شنبه، 6ام آذرماه 1400
کد خبر: 130814

تیمز مایکروسافت با Workplace ادغام شد

پلتفرم سازمانی Workplace شرکت «متا» که پیش‌تر با نام «فیسبوک» شناخته می‌شود به همراه اپلیکیشن ارتباطی «تیمز» مایکروسافت ادغام‌های جدید انجام می‌دهند تا خدمات مشترک خود را در اختیار کاربران سازمانی بگذارند.
 
به گفته این دو شرکت، کارمندان هم‌اکنون می‌توانند از طریق Workplace از داخل اپلیکیشن تیمز به محتوای مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند. همچنین پیش‌بینی شده که از اوایل سال آتی دو شرکت مذکور می‌توانند جلسات و برنامه‌های پخش محتوا از تیمز به Workplace را به راحتی انجام دهند.
 
در حالی که پلتفرم‌های سازمانی بازار پررقابت ابزارهای همکاری از یکدیگر پیشی می‌گیرند، دو شرکت مایکروسافت و متا اعلام کردند که Workplace و تیمیز می‌توانند مکمل یکدیگر باشند.
 
«اوجوال سینگ» مدیر توسعه Workplace در این خصوص توضیح داد: «اجتماع کاربران و ارتباطات. تیمز به شکل بسیار ویژه بر روی بهره‌وری و همکاری گروه‌های کوچک سازمانی تمرکز دارد».
 
او در ادامه خاطرنشان کرد: «قرار دادن این سیستم‌های سازمانی در کنار هم به شکل معنادار باعث می‌شود کارمندان تجربه یکپارچه‌تر داشته باشند».
 
نخستین ادغام این دو ابزار سازمانی به مدیران گروه‌های سازمانی امکان می‌دهد تا فید محتوای Workplace را تنظیم کنند و از این طریق بتوانند اطلاعات مورد نظر خود را در نوار ویژه کناری تیمز برچسب بزنند.
 
محتوا همچنین به شکل الگوریتمی رتبه‌بندی می‌شوند و این اتفاق دقیقا مشابه فرآیندی است که پیش‌تر در سیستم Workplace دنبال می‌شود. آقای سینگ در این خصوص گفت: «این بخش کلیدی از ارتباط و اجتماع کاربران سازمانی را شکل می‌دهد».
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.