تبلت

تلفن همراه

سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

December 28, 2021
11:11 سه شنبه، 7ام دیماه 1400
کد خبر: 131794

لپ‌تاپ تینک‌پد پلاس جدید لنوو احتمالا به تبلت داخلی مجهز می‌شود

 
انتظار می‌رود لنوو در نمایشگاه CES ۲۰۲۲ از لپ‌تاپ جدیدی به‌نام تینک‌پد پلاس ۱۷ اینچی رونمایی کند؛ لپ‌تاپی که برای افزایش بهره‌وری به نمایشگر داخلی شبیه به تبلت مجهز شده است.
 
لنوو طی ماه‌های اخیر، چندن تبلت و لپ‌تاپ جدید معرفی کرده است و ظاهرا قصد دارد محصولات دیگری را هم معرفی کند. یکی از این محصولات جدید، لپ‌تاپ ۱۷ اینچی تینک‌پد پلاس (Lenovo Thinkpad Plus) است؛ محصولی که با رویکردی جالب یک تبلت داخلی برای افزایش بهره‌وری در دسترس کاربران قرار می‌دهد.
 
به گزارش گیزموچاینا، یکی از افشاکنندگان خبرهای فناوری به‌نام EvLeaks در توئیتر، رندرهایی با وضوح بالا از این لپ‌تاپ منتشر کرده و بدین ترتیب می‌توان طراحی دستگاه را تقریبا از همه‌ی زاویه‌ها مشاهده کرد. تصاویر مذکور، دستگاهی را نشان می‌دهند که از سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ استفاده می‌کند و یک صفحه‌نمایش ثانویه در سمت راست صفحه‌کلید آن تعبیه شده است. نمایشگر ثانویه تقریبا به تبلتی که در بدنه‌ی دستگاه جای داده شده است شباهت دارد.

ظاهرا لنوو رابط کاربری سفارشی برای منوی استارت ویندوز طراحی کرده که در این رندرها قابل مشاهده است. این منو در بالای مجموعه‌ی میان‌برها قرار دارد و احتمالا به افزایش سرعت دسترسی کاربر به برنامه‌ها و قابلیت‌های ویندوز کمک خواهد کرد.
 
البته مورد مذکور فقط یکی از قابلیت‌های نمایشگر دوم لپ‌تاپ لنوو است، چرا که با توجه به رندرها می‌توان گفت این نمایشگر همچنین قادر است بخش‌های مهمی از برنامه‌های را برای دسترسی سریع‌تر نمایش دهد. لپ‌تاپ لنوو یک قلم استایلوس نیز دارد و گفته شده صفحه‌نمایش دوم از این قلم پشتیبانی خواهد کرد.

افزون‌بر این، به‌نظر می‌رسد لنوو تینک‌پد پلاس ۱۷ اینچی به دو درگاه یواس‌بی سی، دو درگاه یواس‌بی A، یک درگاه HDMI، یک درگاه ۳٫۵ میلی‌متری هدفون مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌های تینک پد پلاس می‌توان به بلندگوهای هارمان‌کاردن آن اشاره کرد.
 
گفته شده لنوو تینک پد پلاس جدید را در جریان برگزاری رویداد CES ۲۰۲۲ که از پنجم ژانویه آغاز خواهد شد، رسما معرفی خواهد کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.