اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

December 29, 2021
12:11 چهارشنبه، 8ام دیماه 1400
کد خبر: 131843

قابلیت ایموجی‌های واکنشی به تلگرام اضافه می‌شود

44.jpg
 
تلگرام این روزها به عنوان یکی از جدی‌ترین رقبای واتس‌اپ شناخته می‌شود و طی سال‌های اخیر سعی کرده تا با اضافه کردن قابلیت‌ها و ابزارهای متنوع به پلتفرم خود، کاربران بیشتری را به خود جذب کند.
 
حال طبق آخرین شنیده‌ها، تلگرام این روزها در حال کار روی قابلیتی جدید است که بر اساس آن، کاربران می‌توانند در واکنش به پیام‌های دیگران، ایموجی‌های انیمیشنی را ارسال کنند. این قابلیت اخیرا در نسخه بتای آی او اس اپلیکیشن تلگرام رویت شده است.
 
در این قابلیت، یازده ایموجی  برای واکنش طراحی شده که به کاربر اجازه می‌دهد تا احساس و واکنش خود را ابراز کند. از جمله این ایموجی‌ها می‌توان به شست روبه بالا، شست رو به پایین، قلب، کلاه جشن، آتش، خنده و… اشاره کرد.
 
گفته می‌شود که تنها ارسال یک واکنش از طریق ایموجی برای پیام‌ها وجود دارد و اگر ایموجی دیگری انتخاب و ارسال شود، واکنش قبلی حذف و ایموجی جدید جایگزین خواهد شد. همچنین این ایموجی‌ها به صورت انیمیشن‌های متحرک نمایش داده خواهند شد و در گروه‌ها و کانال‌ها نیز کاربران می‌توانند با کلیک کردن روی پیام‌ها، از واکنش‌های کاربران نسبت به پیام‌ها مطلع شوند.
 
از آنجایی که روزانه چیزی حدود ۱۰ میلیارد ایموجی میان کاربران ردوبدل می‌شود و تلگرام نیز بالغ بر یک میلیارد دانلود را در پلتفرم اندروید داشته، قطعا اضافه شدن این ویژگی می‌تواند با استقبال کاربران مواجه شود.
 
البته این ویژگی چندان هم جدید نیست و پیش از این برخی از شبکه‌های اجتماعی همانند اینستاگرام، دیسکورد، آی‌مسیج اپل و توییتر قابلیتی مشابه را به پلتفرم خود اضافه کرده‌اند.
 
Telegram-84-Beta-reactions-anim.gif
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.