تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

January 3, 2022
11:30 دوشنبه، 13ام دیماه 1400
کد خبر: 131967

پیش‌بینی ارزش ارزهای مجازی در ۲۰۲۲

 
پیش‌بینی می‌شود ارزش بیت کوین تا پایان ۲۰۲۳ یا حتی تا پایان سه‌ماهه اول ۲۰۲۲ به ۱۰۰ هزار دلار برسد و اتریوم تا ۶۰۰۰ دلار بالا رود.
 
به نقل از یاهو فاینانس، ارزهای مجازی طی ده ‌سال گذشته تغییرات بسیاری داشته‌اند. برای مثال بیت کوین از یک طرح آزمایشی به یک گروه سرمایه‌ای جدید و طلای دیجیتال تبدیل‌شده است.
بیت کوین
عوامل بسیاری از افزایش قیمت بیت کوین حمایت می‌کنند، مانند مقبولیت بیشتر آن توسط شرکت‌های سنتی و افزایش تقاضا از سوی صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس.
متخصصان عقیده دارند ارزش بیت کوین احتمالاً تا پایان 2023 به 100 هزار دلار می‌رسد و برخی تحلیلگران هم ادعا می‌کنند این رقم تا پایان سه‌ماهه اول 2022 قابل‌دستیابی خواهد بود.
البته برخی دیگر از تحلیلگران برای انتخاب یک زمان و تاریخ دقیق محتاط‌تر هستند و انتظار دارند بیت کوین تا پایان 2022 فراتر از 70 هزار دلار نرود.
کارل الکساندر استاد دانشگاه ساسکس می‌گوید بیت کوین در 2022 تا 10 هزار دلار سقوط می‌کند.
 
اتریوم
ارز مجازی اتریوم هم عملکرد خوبی در 2021 داشته و انتظار می‌رود روند افزایشی آن در 2022 هم ادامه داشته باشد و تا پایان سال به 6 هزار دلار برسد.
مارک کوبان سرمایه‌دار و میلیاردر آمریکایی عقیده دارد ظرفیت رشد اتریوم حتی از بیت کوین هم بیشتر است.
بایننس کوین
بیش‌از یک میلیارد دلار تجارت روزانه باینانس کوین، آن را به یکی از محبوب‌ترین ارزهای مجازی تبدیل کرده‌است.
البته بزرگ‌ترین تهدید، بی‌ثباتی زیاد این ارز مجازی است که باعث شده تحلیلگران سقوط قیمت آن را پیش‌بینی کنند. اما بسیاری هنوز عقیده دارند ارزش این ارز مجازی در پایان 2022 از هزار دلار می‌گذرد.
دوج کوین
برخی تحلیلگران در 2020 دلیل صعود ناگهانی دوج کوین را پیش‌بینی کرده و آن را یک سرمایه‌گذاری با ارزش در بلندمدت می‌دانستند.
 حالا پیش‌بینی می‌شود این ارز مجازی تا پایان 2022 به 0.27 دلار برسد و در آغاز سال آینده میلادی 0.3 دلار معامله شود.
ترا (لونا)
متخصصان عقیده دارند متوسط قیمت ارز مجازی لونا در 2022 از 105 دلار می‌گذرد و حداکثر قیمت آن بیش‌از 120 دلار خواهد بود.
شیبا اینو
ارزش این ارز مجازی در اواسط بهار بالا رفت و بعد سقوط کرد. اما از پایان فصل بهار روبه‌افزایش بوده‌است. برخی متخصصان عقیده دارند ارزش شیبا تا پایان بهار 2022 به 0.00007698 دلار می‌رسد و ارزش آن در پایان سال جاری میلادی 0.00008267 دلار خواهد بود.
کاردانو
ارزش این ارز مجازی 600 در صد طی یک‌سال گذشته افزایش یافته‌است و بسیاری از تحلیلگران عقیده دارند قیمت آن طی سه‌ماهه اول 2022 از 2 دلار گذشته و تا 3 دلار بالا می‌رود.
پولکادات
 
تحلیل‌های فنی نشان می‌دهند قیمت پولکا دات با ساخت پلتفرم‌های بلاک چین مخصوص توسط خالقان آن و آماده شدن برای قرار گرفتن در بازارهای بزرگ بورس ارز مجازی در سراسر دنیا تا 60 دلار بالا می‌رود.
اوالانچ
تحلیل‌های فنی نشان می‌دهند متوسط ارزش این ارز مجازی در 2022 از 130 دلار می‌گذرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.