سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

January 9, 2022
11:43 یکشنبه، 19ام دیماه 1400
کد خبر: 132138

ویوسونیک از مانیتورهای گیمینگ جدید خود رونمایی کرد

 
ویوسونیک (ViewSonic) در CES ۲۰۲۲ از مانیتورهای جدید گیمینگ خود در کنار دو پروژکتور جدید رونمایی کرد.
 
نمایشگاه CES ۲۰۲۲، میزبان معرفی محصولات بسیار جذابی برای حوزه‌ی گیمینگ بود و اکنون ویوسونیک نیز محصولات جدید خود را در این حوزه معرفی کرده است. این شرکت به‌تازگی از نمایشگرها و پروژکتورهای جدید خود رونمایی کرده؛ محصولاتی که با در‌‌ نظر گرفتن بازی، خلاقیت و بهره بردن از محتوای چند رسانه‌ای نسل بعدی طراحی شده‌اند.
 
به گزارش دیجیتال ترندز، یکی از مهم‌ترین محصولات جدید ویوسونیک، مانیتور گیمینگ پرچم‌دار ۳۲ اینچی جدید این شرکت موسوم به Elite XG321UG است. این نمایشگر از وضوح 4K بهره می‌برد و بر‌ پایه‌ی فناوری مینی LED طراحی شده است. این مانیتور ۳۲ اینچی به‌ دلیل بهره بردن از فناوری مینی LED می‌تواند کنتراست و روشنایی بهتری ارائه دهد که باعث شده از این نظر برای گیمرها به یک گزینه‌ی جذاب تبدیل شود. در‌ واقع می‌توان این محصول را با مانیتورهای اولد دیگر بازار مقایسه کرد.
 
از دیگر ویژگی‌های Elite XG321UG می‌توان به پشتیبانی از فناوری انویدیا رفلکس، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و نرخ تأخیر پاسخ‌گویی فوق‌سریع ۳٫۶ میلی‌ثانیه اشاره کرد. البته این مانیتور از نورپردازی ویوسونیک Elite RGV نیز بهره می‌برد تا ظاهر آن با تنظیمات بازی یکپارچه شود. این محصول از درگاه‌های مختلفی مثل سه درگاه HDMI، یک درگاه dDisplay و چهار درگاه USB در کنار درگاه ۳٫۵ میلی‌متری هدفون بهره می‌برد. قیمت این مانیتور از ۲۵۰۰ دلار شروع می‌شود و از سه‌ماهه‌ی اول سال میلادی جاری روانه‌ی بازار خواهد شد.
 
 
ویوسونیک همچنین از Elite XG251G و Elite XG271QG رونمایی کرده است. ابعاد این مانیتورها به‌ ترتیب ۲۵ اینچ و ۲۷ اینچ است. مدل XG251G با قیمت ۸۰۰ دلار برای گیمرهایی که به‌دنبال یک مانیتور ارزان‌قیمت‌تر هستند، طراحی شده است. وضوح این نمایشگر 1080p است و از نرخ نوسازی ۳۶۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. نرخ تأخیر پاسخ‌گویی این محصول نیز یک میلی‌ثانیه بوده و از گواهی انویدیا جی‌سینک Ultimate نیز پشتیبانی می‌کند. مدل XG271QG نیز از وضوح 2K و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز بهره می‌برد و نرخ تأخیر پاسخ‌گویی آن یک میلی‌ثانیه است. قیمت این مانیتور از ۹۰۰ دلار شروع می‌شود از اواخر ماه ژانویه‌ی ۲۰۲۲ در‌ دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.
 
ویوسونیک در‌ کنار مانیتورهای گیمینک جدیدش، از نسل بعدی پروژکتورهای LED هوشمند خود موسوم به X1 و X2 رونمایی کرد. این دو پروژکتور کیفیت 1080p را ارائه می‌دهند و از قابلیت‌هایی مثل بلندگوهای هارمن‌کاردن، ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و فناوری سینما سوپرکالر پلاس (Cinema Super Color+) بهره می‌برند. توجه داشته باشید که X1 از لنز استاندارد و قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال ۱٫۳ برابری بهره می‌برد، در‌ حالی‌که مدل X2 به لنز کوتاه‌تری مجهز شده و امکان بزرگ‌نمایی اپتیکال ۱٫۲ برابری را ارائه می‌دهد. قیمت این دو پروژکتور به‌ ترتیب ۱۰۰۰ دلار و ۱۲۰۰ دلار اعلام شده است و از ماه آوریل سال ۲۰۲۲ دردسترس خریداران قرار خواهند گرفت.
 
ویوسونیک همچنین از مانیتورهای قابل‌حمل و نمایشگرهای جدید دیگری برای متخصصان خلاق رونمایی کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در‌‌ مورد همه‌ی محصولات جدید ویوسونیک می‌توانید به صفحه‌ی CES ۲۰۲۲ وب‌سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید.
 
ViewSonic همچنین مانیتورهای قابل‌حمل و مانیتور جدیدی را برای متخصصان خلاق راه اندازی کرد. اطلاعات بیشتر، عکس‌ها و ویدئوهای همه‌ی محصولات جدید در صفحه‌ی فرود CES 2020 این شرکت موجود است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.