سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

February 12, 2022
14:35 شنبه، 23ام بهمنماه 1400
کد خبر: 133223

بالاخره لپ تاپ K571LI شرکت ایسوس، با سخت افزار جدید وارد بازار ایران شد!

57.jpg
این لپ تاپ قدرتمند و اقتصادی با داشتن سخت افزار قدرتمند یکی از رقبای بزرگ برای لپ تاپ های هم رده خود محسوب می‌شود این دستگاه با داشتن پردازنده   Core i7، پردازنده گرافیکی مجزا GTX 1650Ti GDDR 6 با ۴ گیگابایت حافظه برای رسیدن به اهداف گرافیکی نیمه حرفه ای و بازی‌هایی با گرافیک منتوسط مناسب است و جا داشته که جز سری گیمینگ طبقه بندی شود ولی در کمال تعجب و در دسته ویوبوک‌ها قرار گرفته است!!! جای این سوال است که چرا شرکت ایسوس علی‌رغم بالا بودن قدرت پردازش سخت افزاری این لپ تاپ، در رده ای مانند ویوبوک دسته بندی کرده است.
 
شرکت آی تی هوم، یکی از وارد کنندگان انحصاری و قانونی لپ تاپ K571، در این باره می‌گوید: شاید شرکت ایسوس می‌خواهد با قرار دادن این لپ تاپ قوی در رده VivoBook، یک لپ تاپ مطرح و مورد پذیرش کاربران فعالیت‌های حرفه‌ای را در رده لپ تاپ های متوسط خود معرفی کند تا باعث افزایش اعتبار ویوبوک‌ها شود.
 
آی تی هوم کجاست؟
ithome وارد کننده انحصاری لپ تاپ های ایسوس با ارائه گارانتی یکپارچه (حامی، آواژنگ، سازگار) یکی از معتبرترین شرکت های برای خرید آنلاین و حضوری لپ تاپ های ایسوس، لنوو و موارد سخت‌افزاری مانند کارت گرافیک و مانیتور است و تمامی این موارد دارای گارانتی کاملا معتبر بوده و امنیت خرید را چه به صورت حضوری چه به صورت آنلاین برای شما فراهم می‌کند.
 
مشخصات سخت افزاری لپ تاپ ایسوس K571
طبق معرفی که در سایت خود ایسوس از این محصول شده است از سخت افزارهای قوی تشکیل شده است و در بنچمارک‌هایی که سخت‌افزار این لپ تاپ تست شده است، رتبه مناسبی کسب کرده‌اند. پردازنده مرکزی لپ تاپ K571 Core i7 نسل دهم یکی از نقاط قوت این لپ تاپ محسوب می‌شود. کارت گرافیکی مجزا که دارای ۴گیگابایت حافظه است تمامی کارهای گرافیکی و بازی ها را پشتیبانی می‌کند. حافظه داخلی SSD با حجم ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸گیگابایت که هر دو مورد قابل ارتقاء هستند.همچنین این دستگاه هیبرید است و علاوه بر SSD دارای 1 ترابایت HDD نیز می‌باشد. با در کنار هم قرار گرفتن این سخت افزار یک لپ تاپ کاربردی با توجه به قیمتی که دارد، ارائه شده است.
 
کاربردهای لپ تاپ K571
از لپ تاپ K571 برای فعالیت‌هایی که نیازمند شبیه‌سازی هستند مانند معماری و عمران، مکانیک، برق، مهندسی معدن، مهندسی هوا و فضا و به طور کلی فعالیت‌هایی که پایه گرافیکی دارند می‌توان استفاده کرد. شاید این سوال برای کاربران مطرح شود که چرا زمانی که می‌توان برای همین فعالیت ها از لپ تاپ هایی با قیمت پایین تر استفاده کرد، سراغ این لپ تاپ بیایند؟ در جواب باید گفت در کنار کارهای اصلی می‌توانند کارهای گرافیکی و بازی هایی در رده های مختلف را انجام دهند زیرا به طور کلی از لپ تاپ های برای فعالیت‌های اصلی و تفریحی استفاده می‌شود و یک بعدی نگاه کردن به فعالیت لپ تاپ اشتباه است. برای مثال در رشته‌های معماری و عمران فعالیت‌های سنگینی مانند رندرینگ و یا برنامه‌های کاربردی مانند اتوکد بسیار مهم می‎باشند و مهندسان این رشته با توجه به CPU، کارت گرافیکی و سایر سخت افزارهای مهم، با تهیه لپ تاپ K571 با خیال راحت می‌توانند پروژه‌های مهندسی خود را کامل کنند.
 
در برخی رشته ها، فعالیت نیازمند پردازش است مانند کامپیوتر و برنامه نویسی، مهندسی شیمی، نفت، حسابداری و رشته هایی از این قبیل، فعالیت‌هایی هستند که کاربران با تهیه این لپ تاپ تا چند سال دیگر نیازی نیست لپ تاپ جدید خریداری کنند و همچنینی علاوه بر کارهای پردازشی در فعالیت های گرافیکی و بازی نیز روی این لپ تاپ حساب باز کنند. مثلا در رشته کامپیوتر در حیطه پرطرفدار برنامه نویسی، انجام برنامه نویسی اندروید و وب مانند پایتون، جاوا اسکریپت، سی شارپ و…را انجام داد و یا فعالیت هایی مثل طراحی سایت، پشتیبانی و تمامی موارد از این قبیل را نیز بدون هیچ مشکلی انجام دهند.
 
از لپ تاپ K571 ایسوس، برای مواردی مانند تمامی کارهای روزمره مانند تماشای فیلم، آفیس، شرکت در کلاس های آنلاین، فعالیت های دانشجویی و… استفاده کرد.
 
ارزش خرید لپ تاپ K571LI ایسوس
با توجه به این که لپ تاپ در رده ویوبوک‌ها طبقه بندی شده است قیمت لپ تاپ K571LI،  کاملا مناسب است و به قول یکی از کارشناسان ای تی هوم، لپ تاپ K571 را باید جز لپ تاپ های اقتصادی طبقه بندی کرد. در واقع شما یک لپ تاپ نیمه گیمینگ با قیمت لپ تاپ VivoBook تهیه می‌کنید که واقعا به صرفه‌ترین حالت برای خرید یک لپ تاپ قوی و با کیفیت است. برای درک بهتر این مطلب حتما لپ تاپ های مناسب گرافیک و یا لپ تاپ های مناسب تدوین و رندرینگ را بررسی کنید تا با مشاهده شباهت نسبی سخت افزارهای لپ تاپ K571 با سخت افزارهای لپ تاپ های این رده و مشاهده تفاوت اشکار قیمت میان لپ تاپ K571 با سایر لپ تاپ‌های هم رده به نتیجه نهایی برسید.
 
مراکزمعتبر برای خرید k571 ایسوس
کاربران می‌توانند لپ تاپ لپ تاپ K571 با روش های مختلفی تهیه کنند. اکثر افراد هنگام خرید لپ تاپ ترجیح می‌دهند به صورت حضوری این کار را انجام دهند ولی در شرایط اپیدمی کرونا و ترافیک بی حد و مرز تهران، خرید اینترنتی می‌تواند گزینه بهتری باشد. ولی اگر همچنان طالب خرید حضوری هستند می‌توانند از بازهای اصلی خرید لپ تاپ مانند بازار رضا، مرکز کامپیوتر ایران، مجتمع خرید پایتخت، مجتمع تجاری یاران و…تهیه کنید. برای خرید اینترنتی نیز سایت های معتبر زیادی وجود دارند که می‌توانید از آن ها برای خرید انلاین استفاده کنید. آی تی هوم با شرایط خرید اینترنتی ساده و آسان به شما کمک می‌کند. همچنین علاوه بر سفارش اینترنتی امن و مطمئن می‌توانید به صورت حضوری نیز برای خرید لپ تاپ اقدام کنید. هر همه این شرایط هنگام خرید لطفا به سی پی یو، گارانتی یکپارچه و مشخصات دستگاه دقت کنید.
 
 در نتیجه
لپ تاپ K571 به طور کلی لپ تاپ مناسب و قدرتمند محسوب می‌شود که کاربران می‌توانند به وسیله این آن نیازهای عمومی و تخصصی خود را پاسخگو باشند. داشتن سی پی یو قدرتمند و کارت گرافیکی با رم 4 گیگابایت از محاسن سخت افزاری این دستگاه محسوب می‌شود. کاربرانی که یک سیستم برای انجام فعالیت‌های اصلی نیاز دارند و مایل هستند در کنار آن بازی و یا کارهای گرافیکی نیز انجام دهند، لپ تاپ K571 ایسوس برای آن ها مناسب خواهد بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.