اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

March 11, 2022
12:37 جمعه، 20ام اسفندماه 1400
کد خبر: 134147

آپدیت جدید سامسونگ مشکل محدود شدن عملکرد برنامه‌ها را برطرف می‌کند

 
سری گلکسی S22 یکی از بهترین دستگاه‌های اندرویدی موجود بازار محسوب می‌شود. پرچمداران سال 2022 سامسونگ مشخصات خیره‌کننده‌ای دارند، اما درست چند روز پس از عرضه آن‌ها، کاربران متوجه شدند که کره‌ای‌ها با برنامه GOS عملکرد بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها را محدود می‌کند. حالا به‌روزرسانی جدیدی توسط سامسونگ منتشر شده که این مشکل را برطرف می‌کند.
 
برنامه GOS یا سرویس بهینه‌سازی بازی به طور کلی برای بهینه کردن عملکرد گوشی در حین بازی طراحی شده تا از داغ شدن باتری جلوگیری شود، اما همانطور که گزارش شده بود، ظاهرا اپلیکیشن‌ها بسیاری زیادی تحت تاثیر آن قرار دارند. سامسونگ بلافاصله با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که با آپدیت نرم‌افزاری جدیدی کنترل شرایط را به دست کاربران برگرداند.

 
 
آپدیت نرم‌افزاری جدید سامسونگ
طبق گزارش‌های ارائه شده در انجمن‌های کره سامسونگ، غول فناوری در حال ارائه به‌رزورسانی نرم‌افزاری جدیدی برای سری گلکسی S22 است که باعث بهبود قابلیت‌های تنظیم عملکرد پردازنده و پردازشگر گرافیکی دستگاه، به همراه «حالت مدیریت عملکرد بازی» جدیدی در سرویس بهینه‌ساز بازی می‌شود.
 
این آپدیت هم اکنون با نسخه فریمور S90xNKSU1AVC5 برای نسخه‌های کره‌ای گلکسی S22 منتشر شده است و احتمالا در چند روز آینده در دسترس تمام کاربران قرار خواهد گرفت.
 
به دنبال این مشکل، گیک‌بنچ سامسونگ را به دستکار بنچمارک از طریق برنامه GOS متهم کرد و تصمیم گرفت تا چهار نسل از پرچمداران این شرکت را از لیست بنچمارک گیک‌بنچ خود حذف کند. هرچند سیاست فعلی گیک‌بنچ امر می‌کند که حتی پس از انتشار این به‌روزرسانی، دستگاه‌های دستکاری شده در فهرست آن حضور نداشته باشند، اما باید دید چه تصمیمی در این رابطه گرفته می‌شود. دستگاه‌های حذف شده شامل سری گلکسی S22 و برخی پرچمدارهای قدیمی‌تر مانند سری S21 ،S20 و S10 می‌شوند.
 
هنوز مشخص نیست آپدیت نرم‌افزاری سامسونگ چه زمانی در دسترس تمام کاربران قرار خواهد گرفت، اما احتمالا در روزهای آینده اخباری بیشتری در این رابطه به گوش برسد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.