بازی

فناوری اطلاعات

April 1, 2022
11:52 جمعه، 12ام فروردینماه 1401
کد خبر: 134666

نمایشگاه بازی‌های ویدیویی E3 در سال 2022 برگزار نمی‌‌شود

 
انجمن نرم‌افزار سرگرمی (ESA) برگزارکننده نمایشگاه سرگرمی الکترونیکی یا همان E3 به صورت رسمی اعلام کرد که این رویداد در سال 2022 برگزار نخواهد شد. پیش از این قرار بود تا رویداد سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا مانند دو سال گذشته فقط به صورت دیجیتالی برگزار شود.
 
ESA در بیانیه خود ضمن توضیح درباره عدم برگزاری رویداد بازی‌های ویدیویی، اعلام کرد که روی برگزاری آن در سال ۲۰۲۳ تمرکز خواهد کرد:
 
«E3 در سال 2023 با نمایشی احیا شده بازخواهد گشت که در آن از بازی‌های ویدیویی جدید و هیجان‌انگیز و نوآوری‌های صنعت تمجید خواهد شد. نمایشگاه 2023، جامعه، رسانه و صنعت را در قالبی کاملا جدید و تجربه‌ای تعاملی دوباره به دور یکدیگر جمع می‌کند.»
 
رویداد E3 به صورت غیرحضوری هم برگزار نمی‌شود
«ویل پاورز» روابط عمومی کمپانی ریزر، تولید کننده تجهیزات جانبی مربوط به بازی از جمله افرادی بود که در توییت خود به کنسل شدن رویداد E3 اشاره کرد و توضیح داد که ایمیلی دریافت کرده که در آن به لغو شدن رویداد دیجیتال اشاره شده است. وب‌سایت IGN نیز ظاهرای چنین ایمیلی را دریافت کرده است.
 
رویداد بازی‌های ویدیویی E3 در ابتدا قرار بود تا در سال جاری به صورت حضوری برگزار شود، اما در ماه ژانویه گذشته اعلام شد که یک بار دیگر مانند سال گذشته، به دلیل ویروس کرونا و مسائل امنیتی، به صورت غیرحضوری شاهد آن خواهیم بود. با این حال، اکنون رویداد دیجیتال آن نیز به طور کامل لغو شده است.
 
با این حال، پس از انتشار خبر لغو رویداد E3، «جف کیلی» مجری و تهیه‌کننده مراسم The Game Awards اعلام کرد که جشنواره بازی تابستانی (Summer Game Fest) او در ژوئن سال جاری برگزار خواهد شد. بنابراین این رویداد می‌تواند جای خالی E3 را در سال جاری پر کند و باید دید ESA چه برنامه‌هایی برای نمایشگاه سرگرمی الکترونیکی در سال آینده دارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.