بازی

فناوری اطلاعات

May 22, 2022
16:16 یکشنبه، 1ام خردادماه 1401
کد خبر: 136038

بوردرلندز ۳ را برای مدت محدودی به صورت رایگان دریافت کنید

طبق جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، سومین نسخه از سری تیراندازی بوردرلندز برای مدت زمان محدودی به صورت رایگان در فروشگاه اپیک گیمز در دسترس خواهد بود.
فروشگاه اپیک گیمز از زمانی که شکل گرفته مخالفان زیادی داشته است، اما نمی‌توان انکار کرد که با بازی‌های رایگان هفتگی خود، ارزش خود را تا حد زیادی ثابت کرده است. به عنوان مثال در سال ۲۰۲۱، این فروشگاه در مجموع ۸۹ بازی رایگان را در اختیار کاربران قرار داد که تعدادی از آن‌ها بازی‎هایی عالی و باکیفیت بودند. حال به نظر می‌رسد که این روند در سال جاری نیز همچنان ادامه دارد و بازی رایگان این هفته نیز اثری پرطرفدار است.
 
بازی لوتر شوتر استودیوی گیرباکس (Gearbox) و کمپانی ۲K Games یعنی بوردرلند ۳، برای کاربران این فروشگاه تا ۲۶ مه (۵ خرداد ۱۴۰۱) در دسترس است. در واقع این اثر جایگزین Prey ،Jotun: Valhalla Edition و Redout: Enhanced Edition که بازی‌های رایگان هفته‌ی گذشته بوده‌اند، شده است.
 
داستان بوردلندز ۳ هفت سال پس از مرگ جک خوشتیپ در سیاره‌ی پاندورا جریان دارد. در این میان، خواهر و برادر دوقلوی تروی و تایرین کالیپسو فرقه‌ی Children of the Vault را با بقایای گروه‌های مختلف راهزن‌ها تشکیل داده‌اند. هدف این فرقه یافتن پناهگاه بزرگ است. لیلیث، رهبر فعلی گروه Crimson Raiders، یک درخواست برای شکارچیان پناهگاه ارسال می‌کند تا با کمک آن‌ها جلوی فرقه را بگیرد. در بازی با چهره‌هایی آشنا مانند مایا، کریگ، کلپترپ، مستر تورگ و غیره ملاقات خواهید کرد.
 
بازی در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و موفق شد بیش از ۵ میلیون نسخه در پنج روز اول عرضه به فروش برساند. از طرفی تا پایان سال ۲۰۱۹ بیش از ۸ میلیون و تا سال ۲۰۲۲، بیش از ۱۵ میلیون نسخه فروخته است. از بسته‌های الحاقی فصل اول بازی می‌توان به Moxxi’s Heist of the Handsome Jackpot و Guns, Love, and Tentacles: The Marriage of Wainwright & Hammerlock اشاره کرد.
 
در ادامه‌ی فصل اول بسته‌هایی با نام‌های Bounty of Blood ،Psycho Krieg و Fantastic Fustercluck نیز منتشر شدند. فصل دوم بازی نیز محتوایی جدید به همراه داشت و شامل دو بسته‌ی الحاقی با نام‌های Designer’s Cut و Director’s Cut بود. اولی شامل یک درخت مهارت جدید و حالت Arms Race است و بسته‌ی دوم شامل ماموریت‌های داستانی، مبارزه با باس و یک بخش منوی جدید است.
 
بازی بوردرلندز ۳ روی کنسول‌های نسل هشتم و نهمی ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و رایانه‌های شخصی در دسترس است. قابلیت کراس‌پلی روی تمامی پلتفرم‌های بازی به استثنای پلی‌استیشن ۴ و ۵ وجود دارد، با این حال استودیوی سازنده اعلام کرده که این قابلیت روی این کنسول‌ها نیز به زودی اعمال خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.