بازی

فناوری اطلاعات

May 31, 2022
13:09 سه شنبه، 10ام خردادماه 1401
کد خبر: 136267

نسخه‌ی نسل جدید سایبرپانک ۲۰۷۷ فروش بازی را چند برابر کرده است

شرکت سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) در این مدت تلاش بسیاری کرد تا فاجعه زمان عرضه سایبرپانک ۲۰۷۷ (Cyberpunk 2077) را جبران کند. به روزرسانی‌های متعدد به همراه تعداد زیادی باگ فیکس (Bug Fix) باعث شد تا سایبرپانک جایگاه حقیقی خود را بعد از نزدیک ۲ سال پیدا کند.
 
حال با عرضه نسخه نسل جدید سایبرپانک این روند بهبود همچنان ادامه دارد. مخصوصاً اینکه سود سی‌دی پراجکت رد در سه ماهه اول سال مالی اخیر دو برابر شده است. ارقام گزارش شده به صورت زیر هستند:
 
درآمد سی‌دی پراجکت رد: ۴۱.۸ میلیون دلار
درآمد گاگ (GOG): 9.4 میلیون دلار
هزینه ساخت: ۱۹.۴ میلیون دلار
درآمد کلی به جز مالیات: ۱۹.۹ میلیون دلار
سود نت (Net Profit): 16.1 میلیون دلار که حدود ۲ برابر گذشته است.
در این مدت بزرگترین رویداد شرکت سی‌دی پراجکت رد عرضه نسخه نسل نهمی سایبرپانک بود. این شرکت توانست سود زیادی از عرضه دوباره این بازی بدست بیاورد. حال فروش کنسولی این بازی نیز بسیار خوب شده و دیدگاه گیمرها نیز به آن تغییر کرده است. همینطور اینکه اکثر درآمد این شرکت نیز از سایبرپانک بوده است.
بسته‌های الحاقی سایبرپانک رایگان خواهند بود و محتوای زیادی خواهند داشت.
 
در ابتدا فروش سایبرپانک روی کامپیوتر بسیار بیشتر از کنسول بود. به دلیل اینکه نسخه کنسولی این بازی واقعاً فاجعه بار بود. همینطور اینکه نسخه کامپیوتر نه تنها بهتر بود بلکه با وجود مادهای مختلف، تجربه بازی نیز به مراتب از نسخه کنسولی بی‌نقص‌تر بود. با اینحال با گذشت زمان فروش نسخه کامپیوتر کمتر شده و حال نسخه کنسول پیشرفت بسیار زیادی داشته است. نکته جالب اینجاست که نسخه نسل نهمی سایبرپانک نیز همچنان بی‌نقص نیست.
 
بازی نسبت به زمان عرضه به مقدار بسیار کمتری باگ داشته و همینطور اینکه دیگر هیچ کدام در روند بازی وقفه ایجاد نمی‌کنند. با اینحال همچنان شما می‌توانند ایرادات مختلفی را در این بازی پیدا کنید. همینطور اینکه سی‌دی پراجکت رد همچنان به بهبود این بازی ادامه داده و این روند ادامه دارد. البته سایبرپانک از عناوینی است که ارزش تجربه زیادی داشته و اگر طرفدار این سبک بازی هستید، باید حتماً آن را امتحان کنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.