سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

July 3, 2022
13:06 یکشنبه، 12ام تیرماه 1401
کد خبر: 137201

ایکس‌باکس سری ایکس با طرح چکش ثور معرفی شد

مایکروسافت برای طرفداران کنسول‌های این کمپانی و دنیای سینمایی مارول، به تازگی از طرح جدیدی برای کنسول ایکس‌باکس سری ایکس رونمایی کرده است.
 
این کنسول که بر اساس فیلم Thor: Love and Thunder ساخته شده است، از طرحی مشابه چکش ثور یعنی میولنیر استفاده می‌کند. کنسول نسل نهمی مایکروسافت با شکل مکعبی خود تقریبا با سر چکش مطابقت دارد، با این حال در صورت اضافه شدن دسته‌ی چکش به آن که فعلا تشخیص وجود آن دشوار است، این طرح به یکی از متفاوت‌ترین طرح‌هایی که از ایکس‌باکس دیده‌ایم تبدیل می‌شود.
 
گفتنی است که تنها کاری که باید برای برنده شدن این کنسول انجام دهید این است که توییتر ایکس‌باکس را در این رسانه دنبال کرده و پست مربوطه را با هشتگی که در آن آمده، دوباره نشر دهید. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه‌ی دریافت این کنسول می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید. هم اکنون تا تاریخ ۲۱ ژوئیه ۲۰۲۲ (۳۰ تیر ۱۴۰۱) فرصت دارید تا شانس خود را برای برنده شدن یکی از جذاب‌ترین طرح‌های ایکس‌باکس امتحان کنید. برندگان ظرف ۱۴ روز پس از پایان قرعه کشی اعلام خواهند شد.
فیلم Thor: Love and Thunder در تاریخ ۸ ژوئیه (۱۷ تیر) روی پرده‌ی سینما خواهد رفت. این اثر دنباله‌ی مستقیم فیلم Thor: Ragnarok 2017 است. ثور پس از اتفاقات اخیر و سروکله زدن با ثانوس، به دنبال آرامش درونی است، با این حال، زمانی که اشتیاق گور به عنوان قصاب خدایان برای از بین بردن همه‌ی خدایان باید برآورده شود، به نظر می‌رسد که کارهای تسکین‌دهنده‌ی روح باید کنار گذاشته شوند.
 
ثور از والکری، کورگ و جین فاستر کمک می‌گیرد تا بر گور غلبه کند. این فیلم مملو از ستارگانی مانند کریس همسورث در نقش ثور، کریستین بیل در نقش گور، راسل کرو در نقش زئوس و ناتالی پورتمن در نقش جین فاستر است. از طرف چکش میولنیر نیز نقش مهمی دارد و همانطور که در بالا ذکر شد الهام بخش کنسول جدید مایکروسافت بوده است.
 
مایکروسافت همچنین مدتی قبل از طرحی با الهام از سریال چیرهای عجیب برای کنسول ایکس‌باکس سری اس رونمایی کرد که یکی از جذاب‌ترین طرح‌های منتشر شده از این شرکت بود. این باندل نیز مشابه نسخه‌ی میولنیر ایکس‌باکس سری ایکس، به طور محدود در دسترس تعدادی افراد خاص قرار گرفت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.