بانکداری و پرداخت الکترونیک

فناوری اطلاعات

September 21, 2022
14:28 چهارشنبه، 30ام شهریورماه 1401
کد خبر: 139061

انتقاد نماینده نی ریز از مدیرعامل شرکت مخابرات

نماینده مردم نی ریز در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیرعامل شرکت مخابرات پاسخگوی هیچ مرجعی نیست و به صورت جزیره ای و خود مختار اقدام و عمل می کند و وزارت ارتباطات نیز اظهار عجز از برخورد قانونی و نظارت با مجموعه شرکت مخابرات دارد.
61829728.jpg
فرهاد طهماسبی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از ملت بزرگ عراق برای میزبانی شایسته از حضور حماسی عزاداران اربعین حسینی تقدیر و تشکر می کنم، گفت: از مسئولان و به ویژه گروه های مردمی برای مشایعت و همراهی زائران اباعبدالله الحسین در کشور انجام دادند، تقدیر و تشکر می کنم. در این ایام که مصادف است با حضور رئیس جمهور در مقر سازمان ملل متحد، امیدواریم این حضور حقانیت مواضع ملت قهرمان ایران را در تطابق با مقررات بشردوستانه و بین الملل آشکارتر سازد و به نوعی چهره واقعی ملت ایران را در رعایت مقررات بین المللی و مواضع حق گرایانه دولت و ملت ایران را برجسته‌تر کند.
 
نماینده مردم نی ریز در مجلس شورای اسلامی در رابطه با مشکلات حوزه انتخابیه خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: از وقوع سیلاب تابستانه گذشته تا امروز حدود یک ماه گذشته است، زحماتی را مسئولین مربوطه متحمل شدند که از این بابت از استاندار و رئیس مدیریت ستاد بحران کشور و همکارانشان تقدیر و تشکر می کنم، اما معاونین وزارت جهاد کشاورزی و معاونین برخی از وزارتخانه های دیگر برای بازدید میدانی از حوزه انتخابیه عزیمت کردند و امید را در دل مردم برای جبران خسارات زنده کردند، اما تا امروز بسیاری از وعده هایی که داده شده محقق نشده و مردم منتظر اقدامات اساسی دولت هستند. وزارت جهاد کشاورزی نیز برای مرمت قنوات به وعده های خود عمل نکرده است.
 
وی در ادامه اظهار کرد: بانک کشاورزی در این شرایط خشکسالی و خسارت سیل، پا بر گلوی کشاورزان و دامداران مواجه با مشکلات خشکسالی گذاشته در استمهال وام های سنوات گذشته هیچگونه همکاری با کشاورزان و دامداران نمی کند. انتظار مردم و بنده از دولت این است که امهال اقساط وام های کشاورزی درد و مشکلات کشاورزان و دامداران را بیشتر درک کنند.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: مدیرعامل شرکت مخابرات پاسخگوی هیچ مرجعی نیست، به صورت جزیره ای و خودمختار اقدام و عمل می کند، پاسخگوی کارکنان شرکتی این شرکت نیست، وزارت ارتباطات اظهار عجز از برخورد قانونی و نظارت با مجموعه شرکت مخابرات می کند، چند هزار نفر از جوانان این مملکت سال‌ها عمر خود را در مخابرات گذرانده اند اما امروز با دست رد مدیرعامل شرکت مخابرات رو به رو هستند، حق و حقوق چندین ساله این عزیزان را چه کسی باید پاسخگو باشد؟
 
طهماسبی در ادامه گفت: در نقشه راهی که در شرکت مخابرات ترسیم شده پس از منطقی شدن تعرفه ها، وعده هایی را پیش بینی کرده که در واقع بهبود شرایطی که منوط به ترسیم این نقشه راه شده، دست بردن در جیب مردم است یعنی افزایش تعرفه های مخابراتی و در این نقشه راه حق و حقوق کارکنان شرکتی شرکت مخابرات پیش بینی نشده و با وجود برگزاری جلسات مکرر تا امروز مشکل این عزیزان را مرتفع نکرده اند.
 
این نماینده مجلس در بخش دیگری از  نطق خود تاکید کرد: وزارت آموزش و پرورش با وصف قانون رتبه بندی معلمان در مجلس در اجرای تکلیف قانونی با تصویب آیین نامه اجرایی ناکارآمد نقاط حساس و برجسته این قانون را برای معلمان دچار مشکل کرده و نارضایتی هایی را از طرف معلمان و فرهنگیان شاهد هستیم که لازم می دانم به وزیر این نکته را یادآور شوم که رضایتمندی معلمان و فرهنگیان منظور و مراد مجلس از تصویب این قانون بوده و است.
 
وی در پایان گفت: نیروهای جامانده پیش دبستانی، نهضتی ها، وطرح مهر آفرین گروه هایی هستند که به کرات با نمایندگان و مجلس در ارتباط بوده و از عدم حل مشکلاتشان گلایه مند هستند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.