فناوری اطلاعات

January 30, 2023
14:15 دوشنبه، 10ام بهمنماه 1401
کد خبر: 142754

لاجوردی: انتقال دانش و تجربه باید در شرکت جاری و نهادینه شود

نخستین رویداد تجربه گویی ("تیک تالک" TIC Talk) با حضور لاجوردی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت و جمع کثیری از مدیران و کارکنان شرکت در نهم بهمن ماه سال جاری به صورت حضوری در سالن اجتماعات شهید نصرالهی و برخط برای همکاران استان ها برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، لاجوردی در نخستین رویداد تجربه گویی که با هدف ارتقا سطح فرهنگ و بلوغ مدیریت دانش، ترویج فرهنگ به اشتراک گذاری دانش، بهرمندی از تجارب ارزنده خبرگان تجربه گو و تقدیر از برترین های فعالیت های دانش محور شرکت در سال 1401 برگزار شد، با اعلام این مطلب بیان کرد :تجربه سازی و انتقال دانش به نسل جوان دغدغه و ازجمله اولویت های ما به شمار می رود.
 
وی افزود با تفکر و تجربه سازی می توان شرایط کار گروهی را در تمامی شرکت جاری کرد.
 
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از مدیران خبره و تجربه گو دعوت کرد در راستای توسعه و تعمیق فرهنگ سازمانی برای تحقق اهداف شرکت تجربیات خود را برای کارکنان بیان کنند.
در جریان این رویداد مجید خباز عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت به ارائه تجارب ارزنده خود با موضوع مسیر رشد سازمانی، بایدها و نبایدها با ذکر مصادیقی از تجارب و اقدامات خود از کارشناسی تا عضو هیئت مدیره در حوزه های مختلف توضیحاتی را برای حاضرین ارائه کرد.
پهلوانی سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی شرکت ارتباطات زیرساخت و متولی نخستین رویداد TIC Talk، مباحثی را در ارتباط با نتایج و دستاوردهای چابک سازی در حوزه معاونت فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی با موضوع مدیریت پروژه چابک به عنوان یک تجربه موفق عنوان کرد.
درویشی رئیس اداره فنی مدیریت ارتباطات زیرساخت استان مرکزی به عنوان دیگر تجربه گو این رویداد، به ارائه تجربه خود با موضوع یک تیر و چند نشان در بهبود پست برق قدیمی اراک مطالبی را در ارتباط با بروزرسانی پست برق در استان مرکزی ارائه کرد.
اسماعیلی مدیرکل معماری سازمانی و مدیریت سیستم های اطلاعاتی به عنوان میزبان برگزاری مراسم ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور همکاران در این مراسم گزارشی را در مورد اقدامات و دستاوردهای حوزه مدیریت دانش شرکت ارتباطات زیرساخت و ساختار و اهداف رویداد تجربه گویی بیان کرد.
در پایان این برنامه از 9 نفر برترین های دانشی شرکت در سال 1401 در حوزه برترین دانشکاران، برترین مهندسان دانش و برترین بسته های دانشی استخراج شده از جلسات مستندسازی تجارب بازنشستگان و خبرگان تقدیر شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.