تبلت

تلفن همراه

July 16, 2023
11:55 یکشنبه، 25ام تیرماه 1402
کد خبر: 147574

رندرهای جدید، سری گلکسی تب S9 FE را از زوایای مختلف به نمایش می‌گذارند

تصاویر جدید فاش‌شده از سری گلکسی تب S9 FE، دید بهتری از طراحی ظاهری این تبلت‌ها ارائه می‌دهند.
 
 
 
رویداد آنپکد بعدی سامسونگ در ۲۶ جولای (۴ مرداد ۱۴۰۲) رسماً برگزار خواهد شد. طی ماه گذشته، شایعات و گزارش‌های مختلفی درمورد محصولاتی که غول فناوری کره‌ جنوبی در مراسم مذکور معرفی خواهد کرد، منتشر شده است.
 
بی‌شک تمرکز اصلی رویداد گلکسی آنپکد بعدی، روی گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ خواهد بود. علاوه‌براین احتمال معرفی تبلت‌های سری گلکسی Tab S9 در این مراسم وجود دارد. اکنون تصاویر جدیدی از گلکسی تب S9 FE و S9 FE Plus دردسترس قرار گرفته که ظاهر این دو محصول را از چند زاویه به ما نشان می‌دهند.
 
 
 
 
 
 
 
افشاگر معروف خبرهای فناوری، OnLeaks با همکاری وب‌سایت‌های WilfofTablet و MediaPeanut، رندرهای جدید گلکسی تب S9 FE را به‌ اشتراک گذاشته است. درحال‌حاضر اطلاعات خیلی زیادی درمورد نسخه استاندارد و پلاس تبلت مذکور وجود ندارد اما گفته می‌شود گلکسی تب S9 FE از نمایشگر ۱۰٫۹ اینچی، دوربین پشتی تکی، حسگر اثر انگشت و بلندگوهای دوگانه بهره خواهد برد.
 
گلکسی تب S9 FE Plus شباهت بیشتری به سری اصلی گلکسی Tab S9 دارد و از پنل پشتی تیره و دوربین دوگانه‌ بهره می‌برد. طبق اعلام XDA، این تبلت احتمالاً با تراشه‌ی اگزینوس ۱۳۸۰، نمایشگر ۱۲٫۴ اینچی، رم ۸ گیگابایت، بلندگوهای دوگانه و حسگر اثرانگشت روانه‌ی بازار خواهد شد.
 
 
 
 
 
 
ابعاد گلکسی تب S9 FE Plus و S9 FE به‌ترتیب ۱۸۵٫۴ در ۲۸۵٫۴ میلی‌متر و ۱۶۵٫۸ در ۲۵۴٫۳ میلی‌متر خواهد بود که البته این ویژگی‌ها هنوز رسماً تأیید نشده‌اند.
 
ظاهراً سامسونگ رویداد بزرگی در پیش خواهد داشت، زیرا انتظار می‌رود از گوشی‌های تاشو، تبلت و محصولات پوشیدنی جدیدی رونمایی کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.