بانکداری و پرداخت الکترونیک

June 9, 2008
15:27 دوشنبه، 20ام خردادماه 1387
کد خبر: 15007

ثبت نام اینترنتی سیم کارت های جدید با کارت پارسیان ممکن نیست

ثبت نام اینترنتی سیم کارت های جدید 150 هزار تومانی همراه اول با کارت های نقدی بانک پارسیان ممکن نیست.


به گزارش آژانس خبری تلفن همراه (همنا)، در پی اختلال در روند تراکنش های مالی کارت های نقدی بانک پارسیان و به دنبال آن قطع و غیرفعال کردن این کارت ها از سوی بانک مذکور، امکان ثبت نام و خرید اینترنتی سیم کارت های 150 هزار تومانی با کارت های بانکی پارسیان از متقاضیان سلب شد.
باتوجه به اینکه چهار بانک دولتی و خصوصی شامل ملت، پارسیان، سامان و اقتصاد نوین تاکنون در زمینه خریدهای اینترنتی با شرکت ارتباطات سیار همکاری داشته اند، اکنون ارتباط بانک پارسیان قطع شده و متقاضیان خرید اینترنتی از پورتال این شرکت به نشانی
www.MCI.ir می بایست نسبت به خرید کارت شارژ و ثبت نام اینترنتی سیم کارت با کارت دیگر بانک های طرف قرارداد با همراه اول اقدام کنند.
گفتنی است تاکنون مشکلات نرم افزاری و به روز کردن سیستم بانکی پارسیان علل این اختلال و غیرفعال کردن کارت های بانک پارسیان عنوان شده و هنوز توجیه منطقی درباره اختلاف حساب های رخ داده در سپرده های مشتریان این بانک ارایه نشده است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.