تلفن همراه

گوشی

November 28, 2023
16:15 سه شنبه، 7ام آذرماه 1402
کد خبر: 152934

تصاویر زنده ردمی K70 و ردمی K70 پرو پیش از رونمایی رسمی فاش شد

منبع: دیجیاتو

یک روز مانده به رونمایی رسمی، تصاویر زنده‌ای از ردمی K70 و ردمی K70 پرو از طریق شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده است.

ردمی می‌خواهد در تاریخ 29 نوامبر (8 آذرماه) از جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند خودT یعنی ردمی K70 رونمایی کند. پیش از فرارسیدن موعد رونمایی، تصاویر زنده‌ای از ردمی K70 و ردمی K70 پرو از طریق شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده است که طراحی و مشخصات کلیدی موبایل‌های جدید را نشان می‌دهد.

تصاویر زنده ردمی K70 و ردمیK70 پرو فاش شد
هر دو گوشی ردمی K70 و ردمی K70 پرو دارای ماژول جزیره‌ای‌شکل دوربین در پنل پشتی دستگاه شامل سه عدد لنز و فلاش LED هستند. ماژول‌ دوربین همچنین دارای حکاکی 50 مگاپیکسلی با OIS است که خبر از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) می‌دهد.

ردمی K70 پرو همچنین دارای حکاکی زوم اپتیکال 2 برابری مربوط به دوربین تله‌فوتو است؛ درحالی‌که ردمی K70 دارای دوربین هوش مصنوعی 2 مگاپیکسلی است.

پنل جلویی هر دو دستگاه دارای نمایشگری با حاشیه‌های باریک در طرفین است. منوی تنظیمات هم در تصاویر نشان داده شده که تأیید می‌کند هر دو گوشی با HyperOS 1.0.1 شیائومی مبتنی بر اندروید 14 و همچنین 12 گیگابایت رم عرضه خواهند شد.

انتظار می‌رود ردمی گوشی‌های هوشمندی با حداکثر 16 گیگابایت رم به بازار عرضه کند. همچنین انتظار می‌رود نسخه پرو این سری به رم 24 گیگابایتی مجهز شود. ظرفیت حافظه ذخیره‌سازی نیز ممکن است به یک ترابایت برسد.

ردمی K70 پرو احتمالاً به آخرین پردازنده کوالکام، یعنی اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام مجهز خواهد شد. این درحالی است که نسخه معمولی این سری، یعنی ردمی K70 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 احتمالاً از راه می‌رسد.

هر دو دستگاه احتمالاً دارای نمایشگر 2k با حداکثر روشنایی 4000 نیت خواهند بود. علاوه‌براین، هر دو گوشی هوشمند مجهز به قاب فلزی و حسگر 1/1.55 اینچی Light Fusion 800 برای دوربین اصلی خواهند بود.

تنها یک روز تا رونمایی رسمی سری Redmi K70 باقی مانده است و باید دید آیا اطلاعات منتشر‌شده در مورد این سری صحت دارد یا خیر. چند روز قبل نیز رندرهای رسمی ردمی K70 پرو منتشر شده بود.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.