بازی

فناوری اطلاعات

December 11, 2023
9:33 دوشنبه، 20ام آذرماه 1402
کد خبر: 153929

یک بازی برای تقویت ذهن

یکی از بازی‌هایی که می‌تواند شما را هنگام سوار شدن به تاکسی و اتوبوس سرگرم کند تا در ترافیک کمتر خسته شوید، بازی «‎‎مرشد» است؛ یک بازی ایرانی کلمات و دانستنی‌ها که بسیار جذاب است و می‌تواند برای شما، جذاب و سرگرم‌کننده باشد.
این بازی فوق‌العاده جذاب در سبک خود یعنی بازی‌های کلمات و دانستنی‌ها توانسته شهرت زیادی را کسب کند چراکه از طریق آن می‌توانید هوش و اطلاعات عمومی‌خود را تقویت کنید.
در سال‌های اخیر بازی‌های سبک کلمات و دانستنی و امثال آن طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و کاربران در سنین مختلف به این بازی‌ها روی خوش نشان می‌دهند.
سرگرم‌کننده بودن بازی و در عین حال وجود یک محیط آرام و لذتبخش به شما کمک می‌کند که هیچ استرسی را تجربه نکنید و ازسوی دیگر باعث تقویت سلامت عقل کاربر نیز می‌شود.
این بازی برای سنین مختلف کارایی دارد و می‌تواند در مراحل اولیه که کلمات ساده‌ای پیش روی کاربر قرار می‌گیرد، به کودکان دبستانی کمک کند دامنه لغات آنها بیشتر و تخصص نوشتاری‌شان تقویت شود. سالمندان هم می‌توانند از این بازی به عنوان یک دوست بهره بگیرند و ساعت‌ها با آن سرگرم شوند.
این بازی علاوه بر پر کردن اوقات تنهایی سالمندان، می‌تواند به مغز آنان کمک کند تا سلامت بمانند.
درواقع این بازی به سالمندان کمک می‌کند از آلزایمر در امان بمانند.
با شروع بازی، یک صفحه چوبی در اختیار شما قرار می‌گیرد که با استفاده از حروف نمایش داده شده روی آن، می‌توانید کلمات را پیدا کنید.
به یاد داشته باشید مقدار زیادی کلمات مخفی وجود دارد که در روند بازی به کار نمی‌آید ولی در جمع‌آوری کارت مرشد به شما کمک خواهد کرد. هرچه کارت مرشد بیشتری جمع‌آوری کنید جوایز بیشتری هم دریافت می‌کنید. گرافیک چشم‌نواز ایرانی و سنتی و موسیقی ایرانی خاطره‌انگیز آن هم از دیگر ویژگی‌های این بازی به شمار می‌رود. علاقه‌مندان می‌توانند این بازی را از کافه بازار یا مایکت به صورت رایگان دانلود کنند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.