فناوری‌های پوشیدنی

December 12, 2023
10:55 سه شنبه، 21ام آذرماه 1402
کد خبر: 154097

این ساعت کپی اپل واچ اولترا است؛ اما فقط یک میلیون تومان قیمت دارد

منبع: zoomit

ساعت هوشمند سری Enfit Neo با طراحی مشابه اپل واچ اولترا معرفی شد. این ساعت قابلیت‌هایی مثل تماس بلوتوثی و ردیابی سلامت دارد.

برند اماراتی Endefo دو ساعت هوشمند جدید Enfit Neo و Enfit Neo Pro را در بازار هند معرفی کرده است. طراحی این ساعت‌ها از‌جمله رنگ‌بند‌ی آن‌ها شباهت زیادی به اپل واچ اولترا ۲ دارد. این ساعت‌های هوشمند تماس بلوتوثی و ویژگی‌های پیشرفته‌ی ردیابی سلامت و تناسب‌اندام را ارائه می‌دهد.

قیمت ساعت هوشمند Enfit Neo و Enfit Neo Pro به‌ترتیب ۸۴ و ۹۵ دلار است؛ اما در عرضه‌ی اولیه، می‌توان آن‌ها را با قیمت تنها ۲۳ و ۳۰ دلار خرید. هر دو مدل در بیش از ۲,۰۰۰ فروشگاه در هند دردسترس هستند.

Enfit Neo Pro طراحی شیک و نمایشگر ۲٫۰۱ اینچی با روشنایی ۶۰۰ نیت دارد. این ساعت هوشمند اقتصادی از قابلیت تماس بلوتوثی و بیش از ۲۰۰ واچ‌فیس تنظیم‌شدنی و افزون‌بر ۱۳۵ حالت ورزشی برای تناسب‌اندام پشتیبانی می‌کند.

ساعت Endefo از قابلیت نظارت بر فشار‌خون و اندازه‌گیری اکسیژن خون برخوردار است و از چند زبان مختلف پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های هوشمند این ساعت می‌توان به قابلیت پخش موسیقی، فعال‌سازی حالت ورزشی تک‌لمسی، کنترل دوربین، عملکرد نمایشگر دوگانه و ادغام دستیار صوتی اشاره کرد.

بخش جلویی ساعت Enfit Neo Pro کپی اپل واچ اولترا نارنجی
ساعت Enfit Neo، مدل ارزان‌قیمت‌تر این سری، نیز نمایشگر ۱٫۹ اینچی و روشنایی ۶۰۰ نیت دارد و امکان تماس بلوتوثی را فراهم و بیش از ۲۰۰ واچ‌فیس را پشتیبانی می‌کند. ویژگی‌های سلامتی و تناسب‌اندام آن شامل پایش زنده‌‌ی ضربان قلب و اندازه‌گیری فشارخون و اکسیژن خون است.

ساعت هوشمند Enfit Neo از ۱۳۵ حالت ورزشی، پخش موسیقی، کنترل دوربین، فعال‌سازی حالت ورزشی و دستیار صوتی پشتیبانی می‌کند.

مدیرعامل Endefo می‌گوید که قصد دارد با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ کرور روپیه (حدود ۲۴ میلیون دلار) تا سال ۲۰۲۴، درحدود ۱۰ درصد از سهم بازار را در بخش پوشیدنی‌های هند به‌دست آورد. این شرکت برای متمایز‌شدن از رقبای خود به کیفیت محصول و تنوع پیشنهادها و کانال‌های بازاریابی آفلاین متکی است.

برند Endefo با تعهد به ابتکار «ساخت هند» تمام محصولات خود را در این کشور تولید می‌کند. شرکت مذکور قصد دارد با بالیوود و چهره‌های ورزشی همکاری و بر تحقیق و توسعه برای رشد بلندمدت در بازار هند تمرکز کند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.