اپلیکیشن

گوشی

December 18, 2023
8:24 دوشنبه، 27ام آذرماه 1402
کد خبر: 154796

گوگل اپلیکیشنی برای عیب یابی گوشی های پیکسل ارائه کرد

منبع: Digiato

همچنین این شرکت از ویژگی Repair Mode و دستورالعمل‌های جدید برای ساده‌تر کردن تعمیر گوشی‌های پیکسل رونمایی کرده است.

گوگل از اپلیکیشن جدیدی با عنوان Pixel Diagnostic برای گوشی‌های پیکسل رونمایی کرد که با آن می‌توانید دستگاه خود را برای مشکلات قبل و بعد از تعمیر آزمایش کنید. همچنین غول موتور جستجو راهنمای جدیدی را به زبان‌ها انگلیسی و فرانسوی منتشر کرده است که تعمیر گوشی های پیکسل با آن‌ها ساده‌تر می‌شود.

طبق بیانیه گوگل، برنامه Pixel Diagnostic به کاربران این امکان را می‌دهد که مشکلات قبل و بعد از تعمیر گوشی‌های خود را بررسی کنند. همچنین می‌توان از طریق این اپلیکیشن عملکرد صحیح گوشی‌های پیکسل تعمیرشده را بررسی کرد. در گوشی‌های پیکسل با شماره‌گیری کد ##7287## می‌توان این برنامه را راه‌اندازی کرد و گوشی شما باید به اینترنت متصل باشد.

علاوه بر این، اگر قصد داشته باشید گوشی پیکسل خود را برای تعمیر به مراکز مربوطه ارسال کنید، می‌توانید از حالت جدیدی استفاده کنید که Repair Mode نام دارد و از داده‌های شما در طول تعمیر محافظت می‌کند. فقط کافیست که قبل از ارسال گوشی خود به مرکز تعمیر این حالت را فعال کنید و پس از دریافت آن را غیرفعال کنید.

در نهایت، برای افرادی که تخصص کافی برای گوشی‌های پیکسل را دارند، گوگل دستورالعمل‌های جدیدی را صادر کرده که تعمیر گوشی‌هایش را ساده‌تر می‌کند. این دستورالعمل‌ها که به زبان‌های انگلیسی و فرانسوی نوشته شده‌اند را می‌توانید از طریق وب‌سایت گوگل دریافت کرد.

گوگل همچنین از همکاری با ارائه‌دهندگان سرویس‌های تعمیر مستقل، مانند uBreakiFix خبر داده است که به موجب آن گوشی‌های پیکسل در بیش از 700 مکان در ایالات متحده، بدون توجه به وضعیت گارانتی آن‌ها، برای تعمیر پشتیبانی خواهد شد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.